Bykatt Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes bildet av klokkene var riktig festlig fanget i all sin "plastic fantastic"-følelse, særlig med tanke på den eksklusive klokken i en annen tråd her i juni-festen. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Mange fine bilder denne festen, JorunT! Også de som ikke er blomster. Enig med Bykatt om klokkebildet også. Får virkelig brukt fargepaletten på det. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes bildet av klokkene var riktig festlig fanget i all sin "plastic fantastic"-følelse, særlig med tanke på den eksklusive klokken i en annen tråd her i juni-festen. Takk, jeg hadde nok en annen tråd i tankene da jeg så disse klokkene, ja. Mange fine bilder denne festen, JorunT! Også de som ikke er blomster. Enig med Bykatt om klokkebildet også. Får virkelig brukt fargepaletten på det. Takker igjen. Selv om temaet er mest makro, har jeg behov for å variere litt, det er dessuten deilig å fri seg fra stativ og annet tilleggsutstyr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 30. juni (endelig) - Lokale badenymfer Planen var jo å avslutte med makrobilde, men i det vi skulle gå fra stranden, stoppet lokalbussen og en gjeng lett antrukne jenter veltet ut og strenet rett ut i vannet. Motivet var ikke til å motstå, så jeg får heller legge et par makroer i spoiler i stedet. Olympus E-M10 /14-42 mm EZ 1/1000 s, f/7,1, ISO 200 _6301789_Local nymphs.jpg by JorunT, on Flickr Granatepleblomst av type 'bløtlkake', bare til pynt, produserer ikke fruktNikon d800/60 mm makro f/,81/80 s, f/5,6, ISO 100 _DSC9192-Edit_Pomegranate.jpg by JorunT, on FlickrDen produktive sorten med enkle, men fargerike blomsterOlympus 60 mm f/2,81/125 s, f/7,1, ISO 200 _6301816-Edit_Pomegranate .jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fin fest, det har vært lærerikt og spennende å følge tråden din. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Flott sommerlig avslutning, Jorun. Meget bra gjennomført Junifest - mange fine kunstverk i tråden din Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) En busslast med bikinikledde jenter? Så det skjer ikke bare på film altså... Det ble jo et spenstig avslutningsbidrag, som både konkluderer med at det tross alt har vært en fest, og at nå er det sommer for alvor. Endret 2. juli 2014 av aspirant Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Har ikke så mye å tilføye til det jeg har skrevet, annet enn at du har teken på makrobilder! Og så fikk vi jammen noen lettkledde damer til slutt også Deilig sommerbilde! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Fin fest, det har vært lærerikt og spennende å følge tråden din. Flott sommerlig avslutning, Jorun. Meget bra gjennomført Junifest - mange fine kunstverk i tråden din En busslast med bikinikledde jenter? Så det skjer ikke bare på film altså... Det ble jo et spenstig avslutningsbidrag, som både konkluderer med at det tross alt har vært en fest, og at nå er det sommer for alvor. Har ikke så mye å tilføye til det jeg har skrevet, annet enn at du har teken på makrobilder! Og så fikk vi jammen noen lettkledde damer til slutt også Deilig sommerbilde! Jeg får takke alle dere som har vært så hyggelige å følge med og har kommentert, det har vært en fin og lærerik måned, men nå skal det bli godt å slippe å tenke på å måtte legge ut et bilde hver dag, selv om jeg fortsetter å ta med meg kamera hver gang jeg beveger meg vekk fra huset her. Det er unektelig mye enklere når alt utstyret kan legges i en liten pose. Jeg har i alle fall blitt mye mer kjent med innstillingene i kameraet (Olympus E-M10), som er veldig forskjellig fra det jeg er vant til i Nikon-verdenen (selv om jeg brukte Olympus OM2 på 70-tallet). Jeg er også veldig glad for at jeg ikke begrenset meg til bare makro en hel måned, det hadde blitt kjedelig for alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå