Gå til innhold

kan jeg fjerne dette? [bilde]

Raggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du fjerner dem så får du tilbake de gamle instillingene, tror jeg det var. kommer enn sånn melding. Hvorfor skal du fjerne dem? noen spess grunn? det står SP1 forran dem sier du? det har ikke så mye å si det skjønner du, trenger ikke å ha service pack 1 for å ha oppdateringene som det står SP1 på. ingen fare.

Lenke til kommentar

Som skrevet, dette er oppdateringer til Windows XP. De er høyst sannsynlig lastet ned via Windows update-siden http://windowsupdate.microsoft.com/, eller Automatic updates-verktøyet som du finner under System i kontrollpanelet.

Oppdateringene fra Microsoft er svært ofte ment å forbedre sikkerheten til Windows XP. En slik oppdatering, som kom for en god stund siden, forhindret blant annet maskiner som hadde den installert fra å bli smittet av Blaster-ormen som kom i høst. (Rett meg om det gjaldt en annen orm enn Blaster).

Moralen er: Ikke fjern slike oppdateringer med mindre det er en god grunn (det var for eksempel en oppdatering som kom som ved en feil reduserte ytelsen på maskinen, dette ble vel rettet opp), og bruk Windows update eller Automatic updates én gang i uka.

MVH Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...