Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen klikker hvis jeg installerer driverne, hjelp!

Anbefalte innlegg

Har akkurat samme problemet etter at jeg installerte den nye driveren til GeForce.. Med et 590.

Skjermen frøs og gikk i svart under spilling, og etter det blir den svart etter Windows loading screen. Har reinstallert Windows mange ganger, og da fungerer det fint, samt i safe mode.

Med en gang jeg installerer en driver blir skjermen svart etter loadingscreen, for så å komme med en bluescreen etter hvert..

Har prøvd driveren som kom med kortet, nyeste driveren og 2-3 andre eldre drivere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problemet etter at jeg installerte den nye driveren til GeForce.. Med et 590.

Skjermen frøs og gikk i svart under spilling, og etter det blir den svart etter Windows loading screen. Har reinstallert Windows mange ganger, og da fungerer det fint, samt i safe mode.

Med en gang jeg installerer en driver blir skjermen svart etter loadingscreen, for så å komme med en bluescreen etter hvert..

Har prøvd driveren som kom med kortet, nyeste driveren og 2-3 andre eldre drivere..

Jeg sendte mitt inn, skal svare når jeg får tilbakemelding fra dem, stor sannsynelighet at kortet ditt er ødelagt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...