Gå til innhold

små skjermer... (5" - 10" med vga støtte)

joransrb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann..

Fikk min 7" TFT skjerm med tuner idag, og som vanlig med min flaks var den DOA.. :roll:

Satte på strømmen og vips, så kom det sur lukt + mye hvitgrå røyk ur boksen..

Håper på RMA ganske snart..

Men; back on topic..

Denne skjermen har jeg planlagt å bruke inni ett kabinett med vindu.. Kommer til å kjøre ymse "ting" på skjermen.. Små filmsnutter o.l.. Såfremt jeg får det til.. :-)

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar

Heisann.

Data-n00b: Sikker på du ikke byttet om + og - ? :-D

Har den skjermen VGA inngang eller composite ?  Er ute etter en med VGA, men er ikke så lett å finne til grei pris..

Brukte adapteret som fulgte med (230V AC -> 12V DC) for å teste at skjermen funka _før_ jeg begynte å klippe plater, lodde og styre.

Målte strømmen som kom ut fra adapteret i etterkant, og det kom 12.03V ut, så det var nok produksjonsfeil ja.

Denne skjermen har 2x composite inn, eller 1x composite + 1svideo inn. (lyd m.m. som ikke er så interessant) + du har tv-funksjonen. Denne skjermen trekker maks 1A står det i papirene som fulgte med. Produsent er Xzound (?). Finner ingen web-side for denne produsenten.

Har prøvd en annen skjerm, 6" TFT LCD with tuner, men den var no-good.. Ingen annen inngang enn composite + lyd, samt MESECAM tuner gjorde at jeg ga den bort til en kompis.

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...