joransrb Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hey... holder på med et prosjekt og trenger en liten skjerm (mellom 5" og 10") med vga støtte... noen som vet hvor og eventuellt om man kan kjøpe noe slikt...?? brukt / nytt spiller ingen rolle... kanskje noen har en ligende?? Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei.. Jeg vet at Mobilsentrum.no har en sånn skjerm. Den er på 7 tommer, går på 12 volt (perfekt til pc-bruk), har Svideo og D-sub inn, og den har tv-tuner.. Har nettopp bestilt en sånn selv til en casemod.. Kanskje det du er på jakt etter? Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
joransrb Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 genialt takker og bukker... akuratt en sånn jeg er ute etter... skal også bruke den til en casemod lykke til med prosjektet ditt Thomas Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Heisann.. Fikk min 7" TFT skjerm med tuner idag, og som vanlig med min flaks var den DOA.. Satte på strømmen og vips, så kom det sur lukt + mye hvitgrå røyk ur boksen.. Håper på RMA ganske snart.. Men; back on topic.. Denne skjermen har jeg planlagt å bruke inni ett kabinett med vindu.. Kommer til å kjøre ymse "ting" på skjermen.. Små filmsnutter o.l.. Såfremt jeg får det til.. :-) Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Data-n00b: Sikker på du ikke byttet om + og - ? :-D Har den skjermen VGA inngang eller composite ? Er ute etter en med VGA, men er ikke så lett å finne til grei pris.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 qxl... mener di går for ca 2000 der http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9635619 ikke VGA på den da TaZ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har lett etter en slik med d-sub lenge (til god pris) men har ikke funnet enda. På ebay får du de med S-video/compositt til 1000,- men jeg har ikke funnet noen med d-sub til under 2000. (Hva hadde vært bedre enn en 7" inne i barebonen bak glasset i sidedøra.) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en 2" (litt mer sikkert) TV med composite inngang... Kunne sikkert vært brukt til mye tøft Slike er vel ikke så voldsomt dyre heller. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Heisann. Data-n00b: Sikker på du ikke byttet om + og - ? :-D Har den skjermen VGA inngang eller composite ? Er ute etter en med VGA, men er ikke så lett å finne til grei pris.. Brukte adapteret som fulgte med (230V AC -> 12V DC) for å teste at skjermen funka _før_ jeg begynte å klippe plater, lodde og styre. Målte strømmen som kom ut fra adapteret i etterkant, og det kom 12.03V ut, så det var nok produksjonsfeil ja. Denne skjermen har 2x composite inn, eller 1x composite + 1svideo inn. (lyd m.m. som ikke er så interessant) + du har tv-funksjonen. Denne skjermen trekker maks 1A står det i papirene som fulgte med. Produsent er Xzound (?). Finner ingen web-side for denne produsenten. Har prøvd en annen skjerm, 6" TFT LCD with tuner, men den var no-good.. Ingen annen inngang enn composite + lyd, samt MESECAM tuner gjorde at jeg ga den bort til en kompis. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå