Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Skal flytte et halvt år til USA og har endel kosttilskudd som jeg lurer på om det er mulig å ta med. Noen som veit noe om hvordan det fungerer? Er det noe problem, eller vil det gå fint så lenge det er uåpndede pakker? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Kjøp nytt der? Superbillig og mye mer som er lovlig. Lenke til kommentar
Paks Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Skal flytte et halvt år til USA og har endel kosttilskudd som jeg lurer på om det er mulig å ta med. Noen som veit noe om hvordan det fungerer? Er det noe problem, eller vil det gå fint så lenge det er uåpndede pakker? Må si meg enig med doge. Ikke bare fordi du sikkert får det du trenger der, og det er billigere, men jeg ville ikke risikert en "hard landing" i USA med vrange og notorisk mistenksomme tollere som skal beslaglegge og teste det du har med deg. Det tar lang tid og er garantert en ubehagelig start på oppholdet. Forbered deg, gå inn på google maps finn hotellet og søk på "supplement store" og byen du skal til. Sannsynligvis finner du en ikke for langt fra hotellet. De har ofte nettsider, så du kan planlegge eventuelt hvor du får det du ønsker deg. Eksempel for Boston https://www.google.no/maps/search/boston+supplement+store/@42.3400045,-71.064051,13z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå