Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan folkens!

Mitt navn er Pål..og jeg (som de fleste andre) elsker å spille Minecraft. Man kan slippe ut sin indre kreativitet og ha det gøy med venner og andre over nettet.

Jeg har i flere år spilt på en Minecraft og FTB server kalt Thorcraft, og er hittil den beste serveren jeg har vært innom. Uheldigvis ble serveren lagt ned og stoppet helt for ikke så lenge siden. Etter det har jeg lett og lett rundt om kring på nettet etter lignende seriøse norske Minecraft servere, men uten lykke.

Derfor har jeg bestemt meg for å høre litt rundt om kring om folk er interessert i enten en vanlig vanilla Minecraft server(med Bukkit Plugins), eller en FTB server(med Bukkit Plugins).

Hvis det skulle vise seg at det er interesse for dette så har jeg muligheten til å hoste eller leie en 24/7 server med rikelig med minne.

Håper jo selvfølgelig på positive svar!

Mvh Proffstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips: Ikke start en server. Du kommer bare til å bli uvenn men vennene dine....

Jeg ville aldri i verden brukt flere hundre i måneden på et forbanna firkantspill....

Men det er da min mening, så gjør som du vil ;)

Endret av La8pv
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om hvorfor du i heletatt kommenterer?

Hvorfor ikke??? Kan jeg ikke si det JEG mener?

Han synes kanskje ikke at kommentaren din hang helt på greip i forhold til hva han så for seg. Om du går litt mer inn på hvorfor så kanskje innlegget ditt gir trådstrarter litt mer mening.

Edit: Leter forøvrig etter en god server jeg også. Har akkurat startet, lekte litt på en server med en del mods, fikk laget meg Querry og reactor power, var veldig morsomt spill, trodde det bare var firkanter og tull men fikk spillet i gave og det er veldig mye mer enn bare firkanter. :)

Endret av JanTerjeRiisOttoJohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...