*Thug* Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har i et par års tid hatt Telenor avidi som nettleverandør nå (512/128), og egentlig vært sånn rimelig fornøyd med tjenesten, inntil for et par mnd. tid siden da linja begynte å svikte. Da fikk jeg plutselig behov for kundeservice, noe som visste seg å være en ikke like trivelig erfaring. Telenor innrømmet kjappt at problemet lå hos dem (hva annet kunne de gjøre?), men å utbedre problemet tar ca. 5-6 uker tilsammen, sitter i dag på ei linje som ikke tilfredstiller (ca.200/?). Jeg bruker pcen min til online gaming, noe som blir vanskelig når linjna er så dårlig. Hva gjelder kompensasjon, har jeg fått tilbud om 14(!) dager fri linje, Noe jeg syntes var elendig, og klaget på, da fikk jeg til svar at Avidi hadde ansvaret for å holde meg på nett, men ikke for hastigheten på linja mi! Poenget med dette er at jeg vil advare eventuelle nye brukere, så de vet hva de går til! Mitt tips: Velg NGT!!!! det kommer jeg til å gjøre. Vil gjerne høre om andre like erfaringer, og eventuellt utfallet av dem. Lenke til kommentar
hda Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Mitt tips: Velg NGT!!!! det kommer jeg til å gjøre. Jeg gjorde det. Hadde AVIDI i ett par år før jeg innså at NGT's avtale med ntnu var særdeles gunstig, har ikke angret ett sekund siden. Hadde egentlig ikke noe å klage på når det gjelder Avidi's linje, bortsett da fra de gangene pingen var oppe i 3000ms (ikke forenelig med df2). Avidi leverer ett greit tilbud i mine øyne, spesielt etter at noen punkter i avtalen er endret/fjernet (etter det jeg har forstått). Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 AVIDI ZZZZzzzzzzzzzzzz........ Hvorfor er kobberet så dårlig?? Pingtime blir vel -1000, blir det her da, men kan hende det er min sentral :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå