Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Løvsanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Nydelig av den lille som sitter der på grenen sin..i all enkelhet..Likte det! MVH Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Nydelig av den lille som sitter der på grenen sin..i all enkelhet..Likte det! MVH Tove Hei og takk for hyggelig kommentar Tove :-) God helg! Hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Flott dette av Løvsangern , liker dette Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Flott dette av Løvsangern , liker dette Hei og takk for hyggelig kommentar Lasse Hilsen Leif Lenke til kommentar
nutini Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei Leif. Godt komponert av den lille sangfuglen Arvid. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hei og takk for hyggelige kommentarer Torhild og Arvid :-) Hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nydelig av den fuglen der den sitter Leif. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Nydelig av den fuglen der den sitter Leif. Hei og takk for hyggelig kommentar Kai Petter :-) God søndag! Hilsen Leif Sigvard :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Kanskje litt mye luft oppe på V1 der det blå lett konkurrerer med fuglen. Ellers perfekt. Hva V2 angår så ville jeg unngått hjørnet da inngang fra en av sidene med litt luft fram til hjørnet gir best perspektiv og spenning i bildet. Her ville jeg kutta litt nede og lat kvisten komme rent ut fra venstre langside med lit luft ned til krysset. Ellers er jo plasseringen og alt annet perfekt. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Kanskje litt mye luft oppe på V1 der det blå lett konkurrerer med fuglen. Ellers perfekt. Hva V2 angår så ville jeg unngått hjørnet da inngang fra en av sidene med litt luft fram til hjørnet gir best perspektiv og spenning i bildet. Her ville jeg kutta litt nede og lat kvisten komme rent ut fra venstre langside med lit luft ned til krysset. Ellers er jo plasseringen og alt annet perfekt. Roar Hei Roar. Takk for konstruktiv kommentar/kritikk God søndag ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hei Leif Dette er vakkert. Rent og enkelt. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Hei Leif Dette er vakkert. Rent og enkelt. Hilsen Lisbeth. Hei Lisbeth og takk for vakker, enkel, og ren kommentar :) God mandag den 2 juni ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg