NeEeO Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Hva er det mest riktige ordet? Sier selv LÆN, syns LAN Høres rart ut.(uttaler) Endret 31. mai 2014 av Prospect Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva står LÆN for? LAN er en forkortelse for Local Area Nettwork, tipper du ikke har noe sånt på LÆN Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva står LÆN for? LAN er en forkortelse for Local Area Nettwork, tipper du ikke har noe sånt på LÆN Tror heller han mente hvordan man uttaler det, ikke et nytt ord. Sånn som det står i ordboka f.eks. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hvordan man uttaler det ja Lenke til kommentar
Parallellakseteoremet Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 På engelsk er det mest naturlig å si LÆN. På norsk er det mest naturlig å si LAN. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 LÆN høres helt tullete ut for meg x) 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva står LÆN for? LAN er en forkortelse for Local Area Nettwork, tipper du ikke har noe sånt på LÆN Tror heller han mente hvordan man uttaler det, ikke et nytt ord. Sånn som det står i ordboka f.eks. Same thing sånn ca A blir skjeldent byttet ut med æ, selv med dialekt. Men om dialekten tilsier det, så er det greit med LÆN, men tviler på at det er tilfelle... Æ vil på LÆN, på godt trøndersk høres også veldig feil ut i mine øyne Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Ser ut som om jeg er den eneste :O Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 LAN ofc Aldri hørt noen som sier noe annet. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Ungdommen nå til dags Det heter selvsagt "Copyparty" 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Er vell ikke så mange som driver med pirat virksomhet lengre @Covah . Selv om du var deltaget på TG98 betyr ikke det at du vet åssen det er nå Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hehe, var faktisk på TG98. WOW, var et skudd i blinde. Påtide med reunion neste år da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Var innom en liten tur i år, får se hva jeg gidder neste år. Men nei, i 98 mener jeg "LAN" betegnelsen hadde kommet allerede. Var noe annet i 90 på Cryptoburners party i Drammen da politiet dukket opp. Folk hoppa ut vinduene med bokser fulle av disketter Endret 5. juli 2015 av covah Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Var en kar på over 40 år som deltok i fjor. Han hadde kviet seg i 20år, vet ikke om han følte seg for gammel til å henge med oss unge, er vell strengt tatt ikke noe pojke lengre selv(21år). Cryptoburners hørtes ut som minner for livet. Kan ikke du komme innom for å fortelle slike røverhistorier på neste TG? Endret 5. juli 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hva står LÆN for? Local Ærea Network Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hva står LÆN for? Local Ærea Network Jaha? å hvor finner du æ i d engelske alfabetet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå