Gå til innhold

GUIDE: Pikseltetthet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kunne det også vært mer fokus på synlighet i sollys, selv de beste på markedet mener jeg er for dårlig når solen skinner inn.

Herlig setningsoppbyggning.

Nå drar jeg den ekstra lang :confused: - OBS!

"Selv de beste på markedet (horer?) mener jeg er for dårlig når solen skinner inn" - ingenting vondt ment.

Den var for god til å la ligge. :)

@den andre elgen:

Jeg vet du er dyslektiker eller hva det kalles. Respekterer det. Ville bare ha det litt gøy.

Du er såpass oppi årene etter hva jeg har greid å få med meg, at jeg regner med du tåler det.

Var absolutt ikke ment som mobbing, men heller å sette fingeren på noe humoristisk.

og poenget er ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dette burde vært en "kommentar"-artikkel istedenfor en "guide". Personlige meninger dras inn, "Pikselkappløpet kan godt bremse opp nå" og "[...] men vi mener det først [...]". Personlige meninger skal ikke forekomme i en artikkel, selv om jeg er enig i påstanden.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Skal mobilbaserte VR-briller slå an, må piksetettheten fortsatt økes. Jeg har prøvd både Nexus 4(720p), Nexus 5(1080p) og LG G3(1440p) i Google Cardboard, og forskjellen er enorm. Men selv G3 er ikke bra nok til dette.

Kan det tenkes at produsentene forbereder mobilparken sin til mobilbasert VR? Hvilke andre fordeler har høyoppløst mobilskjerm?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nå drar jeg den ekstra lang  :confused:  - OBS!

"Selv de beste på markedet (horer?) mener jeg er for dårlig når solen skinner inn" - ingenting vondt ment.

Den var for god til å la ligge.  :)

Forsiktig når du drar den så lang, så det ikke plutselig sier "snipp"... Det tenker jeg ikke er godt i det hele tatt. Tvert i mot.

Hørt ryktet jeg og, om at horer generelt ikke er så brå når solen skinner inn... Ihvertfall når du selv er edru. Hvordan det er med de beste på markedet vet jeg ikke, men kan hende de er gode hele tiden, og uavhengig av solskinn eller svakt rødt (hore)lys.

Må også nevne at det alltid er best når den får stå.

LOL

Vet det er veeeeldig lenge siden du skrev dette, men klarte ikke la være å kommentere når jeg nå leste artikkelen og kommentaren din om igjen.

;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...