Gå til innhold

Hjelp, spørsmål om toll v. handling på nettet!


Anbefalte innlegg

Hei! :)
Jeg har veldig lyst å bestille et par ting fra victoriassecret.com, og som mange vet så er jo dette en utenlandsk nettside som gjør at det følger med både frakt og fortolling (dersom bestillingen er over 200 kr). Men det jeg lurte på er at om jeg f.eks. bestiller noe til 600 kr, går på en toll-kalkulator og regner ut hvor mye sluttsummen blir, må jeg da betale summen som består av tollavgiftene når jeg kommer i posten og skal hente pakken? Eller får man regning på det som man skal betale?
Blir glad om noen vil fortelle meg dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den summen som kommer på kalkulatoren er det staten skal ha, så skal de som importerer ha en del. Finn ut hvem som leverer og hvor mye de tar for jobben, for det kan fort være en del. Tror f.eks DHL tar ca 250kr for å importere pakken for deg, pluss så klart det staten skal ha.

Usikker på hvor mye posten skal ha for jobben, men sjekk det ut, for det kan bli dyrt...

Lenke til kommentar

Den summen som kommer på kalkulatoren er det staten skal ha, så skal de som importerer ha en del. Finn ut hvem som leverer og hvor mye de tar for jobben, for det kan fort være en del. Tror f.eks DHL tar ca 250kr for å importere pakken for deg, pluss så klart det staten skal ha.

Usikker på hvor mye posten skal ha for jobben, men sjekk det ut, for det kan bli dyrt..

Vet du hvordan jeg kan sjekke det??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...