Gå til innhold

Den Store Pokémon Omega Ruby og Pokémon Alpha Sapphire Tråden

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Så klart! Skal selvfølgelig ha begge, og her skal det kjempes mot Team Aqua og Team Magma, og naturligvis "gotta catch'em all" nok en gang. ;)

Trenger man begge spillene da? forskjellen er vell bare noen exclusive pokemon

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, er bare noen som digger å hive penger ut vinduet

Jeg kommer ihvertfall til å vælge ruby, er så lei nå av å fange kyrog, har fanget han i hearthgold og hadde en fra før av

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

De har registrert Water Blue og Grey også, betyr ingenting.

Men det blir omega ruby og alpha sapphire

Hvor sto det om water blue og grey?

Lenke til kommentar

Er bare at de har varemerket en masse titler de i teorien kunne ha brukt, slik at ingen andre kan ta dem. Leaf Green ble antakelig brukt i stedet for Water Blue, og det potensielle Grey ble heller Black and White 2. Delta Emerald er nok også kjøpt opp bare for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Så klart! Skal selvfølgelig ha begge, og her skal det kjempes mot Team Aqua og Team Magma, og naturligvis "gotta catch'em all" nok en gang. ;)

Nei, trenger strengt tatt ikke det, men om du vil fange alle så trenger du begge. Kommer jo an på om Alpha Sapphire og Omega Ruby vil støtte Pokemon Bank da. Hvis den gjør det har man jo tilgang til alle sine gamle pokemon.

Nå synes jeg Ruby og Sapphire faktisk er de pokemonspillene som har størst variasjon mellom versjonene, og dermed også størst verdi av å spille gjennom begge. Historien er jo litt forskjellig avhengig av om du kjemper mot Team Aqua eller Team Magma.

Den versjonen jeg ikke skal spille er uansett en gave til min andre halvdel. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, trenger strengt tatt ikke det, men om du vil fange alle så trenger du begge. Kommer jo an på om Alpha Sapphire og Omega Ruby vil støtte Pokemon Bank da. Hvis den gjør det har man jo tilgang til alle sine gamle pokemon.

Nå synes jeg Ruby og Sapphire faktisk er de pokemonspillene som har størst variasjon mellom versjonene, og dermed også størst verdi av å spille gjennom begge. Historien er jo litt forskjellig avhengig av om du kjemper mot Team Aqua eller Team Magma.

Den versjonen jeg ikke skal spille er uansett en gave til min andre halvdel. :wee:

Halvdel? Som andre halvdel av kroppen? Nei skjønte hva du mente:) Snilt av deg å gi et spill til lillebroen din:)

Du kan jo bare overføre de du ikke får på det ene fra eldre pokemon spill, blir rart vist vi kan overføre pokemon gen vI pokemon til gen III

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Ja, derfor jeg sier at begge versjonene ikke vil være nødvendig hvis spillene støtter pokemon Bank, der har jeg jo alle bortsett fra 7 pokemon.

Nei jeg mente faktisk min andre halvdel av kroppen. Min høyre halvdel er helt fastbestemt på at han skal ha Ruby, mens den venstre ikke liker fargen rød. Så da må det bli begge. Ellers blir det heller utrivelige tilstander her i huset. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, derfor jeg sier at begge versjonene ikke vil være nødvendig hvis spillene støtter pokemon Bank, der har jeg jo alle bortsett fra 7 pokemon.

Nei jeg mente faktisk min andre halvdel av kroppen. Min høyre halvdel er helt fastbestemt på at han skal ha Ruby, mens den venstre ikke liker fargen rød. Så da må det bli begge. Ellers blir det heller utrivelige tilstander her i huset. :p

Ah nå skjønner jeg:) Med halvdelen mener du en kjæreste

Lenke til kommentar

Hahah, du skjønner igrunn veldig lite :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hahah, du skjønner igrunn veldig lite :)

Jeg skjønner mye jeg:) Når folk sier sin andre halvdel mener dem vanligvis kjæresten sin

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har det vært noe snakk om Pokemon til Wii U ? i samme format som på 3ds`en.

Nei eneste de har sagt tidligere er at den type Pokemon spill er reservert håndholdte konsoller da disse er mest populære i Japan. Men hadde ikke sagt nei takk til det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har det vært noe snakk om Pokemon til Wii U ? i samme format som på 3ds`en.

Nei eneste de har sagt tidligere er at den type Pokemon spill er reservert håndholdte konsoller da disse er mest populære i Japan. Men hadde ikke sagt nei takk til det.

Jeg skulle gjerne likt å se en oppfølger til pokemon xd gale of darkness. De 2 spillene var konge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...