Konto brukes ikke Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Skal legge heller i inngangsparti, men har ingen erfaring med å legge, så derfor tror jeg det er best å få en fagmann til å gjøre det. Ikke bare mitt inngangsparti som skal legges, men også naboens. Har plukket ut Asak Helle Lava, som både vi og nabo syns ser ok ut. Må vel fjernes litt masse iom det skal vel ligge ca 5cm settesand i bunn, samt det må jevnes ut slik at man får en jevn helling fra naboens platting(som blir høyden innerst mot hus), ned til kantstein (slik at man ikke får sprekk mellom hellene) Tenkte å kjøpe selve hellene selv, men trenger altså prisoverslag på resterende. Tenkte å prøve mittanbud.no, men har lest endel ymse om tjenesten og erfaringer folk har gjort seg (som f.eks blitt kontaktet av svært useriøse) Har du noen erfaring på hva dette ca kommer til å koste hos seriøse? Har du erfaring med mittanbud.no du vil dele? Endret 11. juni 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Mitt forslag er å prøve selv først å se om du får det til. Alt må jo gjøres for første gang en eller annen gang... Bruk internett og firmaet du kjøpte av for å finne ut rett fremgangsmåte.... Pris om du skulle leid inn noen vil jeg tippe blir 5000 kr ++ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Anbefaler at du prøver selv ja. Sparer fort noen kroner på det. https://www.youtube.com/watch?v=vSn4xh6qrnE Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg har bare negative opplevelser med mittanbud.no. Har lagt ut tre oppdrag der, og det er bare useriøse folk som har kontaktet meg. En av de var en eldre kar (elektriker), som plutselig sto på døra klar for å utføre "oppdraget han hadde blitt tildelt", og bare buset inn i huset uten tillatelse (eller avtale). Det var siste gang jeg la ut noe der... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) No har jeg lagt ut oppdraget der, så får jeg se om det er noe for meg. Som sagt har jeg lest endel negativt om tjenesten, men tar sjansen. (kommer uansett til å sjekke de opp før jeg ev inngår avtale) Skal fikse kjellerstue også, så får jeg sjekket seriøsiteten .... litt bobbob om jeg vil fikse kjellerstua selv eller betale for å få det gjort. Tidsaspektet som kan være avgjørende faktor hvis det viser seg å være grei tjeneste å bruke. (tar så mye lengre tid å gjøre det selv når man har full jobb og andre ting som skal gjøres) Det er et par grunner til at jeg ikke vil påta meg jobben med helle-legging selv, så det er ikke noe problem å bruke noen kroner på det her. Endret 1. juni 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg legger aldri ut adressen min der. Jeg legger ut postnummer og gatenavn, så vet de ca hvor det befinner seg. Resten tar man etter at man er enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå