Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei! Trenger glyserol og propylene glycol samt destillert vann, noen som vet gode forhandlere av dette? Mest opptatt av pris og at man kan kjøpe litt store bulks. Lenke til kommentar
00005 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Det er sånt om asiatere gjør. Dra til Sverige og kjøp deg en el-sigarett. EDIT: Ok, greit. Glykol er det som partymenneskene bruker i røykmaskinene sine. Glyserol er det el-sigarett produsenetene bruker for å få det til å røske litt i halsen når man inhalerer det. Så kan man eventuelt tilsette nikotin. For det er altså forbrenningsprosessen i den tradisjonelle sigaretten som skaper de mest farlige stoffene. Du trenger vel ikke glyserol til en røykmaskin regner jeg med? Hvis du virkelig er seriøs. Hvorfor skaffe "propylene glycol" og glyserol, når du kan lage det selv? Endret 31. mai 2014 av 00005 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ja det gjelder da altså røykmaskin til partyparty, er litt usikker på om jeg har oversett navnene riktig hehe Lenke til kommentar
00005 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Vet ikke hva du får lov til å kjøpe på apoteket, men du kan jo høre om du kan få propylenglykol. Glyserin tror jeg det er verre med. Jeg vet ikke om du har hørt om nitroglyserin? Det får du hvertfall ikke. Propyleneglykol er også brukt i frostvekse og bremseveske til f.eks biler. Du kan finne en måte der. Edit2: det går faktisk ann å bruke glyserin også, beklager. Eller du kan bruke fryst karbondioksid. Endret 31. mai 2014 av 00005 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Mhm, men det finnes ikke noe utsalg som selger i større kvantum til folk som trenger større kvantum? Slik som butikker som spesialiserer seg på elektronikkdeler, burde kanskje finnes noe lignende til dette sortimentet? Lenke til kommentar
00005 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Men røykveske får du vel kjøpt der du får kjøpt røykmaskiner? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Men røykveske får du vel kjøpt der du får kjøpt røykmaskiner? Det koster gjerne en del mere når det heter "røykveske". Felleskjøpet kan være verdt en sjekk. De har mye rart. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Mhm, men det finnes ikke noe utsalg som selger i større kvantum til folk som trenger større kvantum? Slik som butikker som spesialiserer seg på elektronikkdeler, burde kanskje finnes noe lignende til dette sortimentet? Googla kjapt røykvæske, det er mange som selger 25 liters dunker med røykvæske for mellom 1500 og 200 kr. Nesten heilt øverst fant eg også salg av 220 liters beholdere, her stod det ingen oppgitt pris. Men du får sikkert bra med kvantumrabatt. Eg husker ikkje kor mange kubikk ein får per liter røykvæske, men kjøper du ei 5 liters kanne så har du lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå