Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvordan markerer dere Verdens Røykfrie dag? Er det mange som tenker å slutte i dag? Ikke jeg hvertfall! I dag er det nøyaktig 5 år siden jeg begynte å røyke fast! :-) Så her blir det feiring med tur til Severige sammen med kjæresten og noen venninner for å kjøpe masse røyk! Så skal vi røyke så mye vi kan, ute blandt folk! En slik dag får meg bare til å ville røyke mer! :-P I'm a smoker, not a quiter! :-D Vi jentene har veddemål på hvem som klarer å røyke mest i løpet av dagen i dag, og jeg regner med å hvertfall klare 3x25pk med Prince. Har jo allerede røyka 10 sigg siden jeg våkna! :-) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 31. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2014 14 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Kappløp "førstemann til emfysem"? Joda, lykke *host* til. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Kommer nok til å röyke omtrent like mye som en hvilken som helst annen dag, altså ca. 20-30 sigaretter, avhengig av hvor sent jeg legger meg. I år blir det 25 år siden jeg begynte å röyke. Har forsökt å slutte en gang, da holdt det i et par dager. Jeg vil ikke anbefale noen å begynne, men kommer nok ikke til å slutte med det förste heller. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Kappløp "førstemann til emfysem"? Joda, lykke *host* til. Jaja... Huff huff! :-P Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Mye godt å se fram til, lungekreft, strupekreft og kols. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Mye godt å se fram til, lungekreft, strupekreft og kols. Ja, huff og huff! Koser meg og nyter livet jeg da! :-) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Du får nyte det så lenge det varer ja.. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Du får nyte det så lenge det varer ja.. Haha! :-D Nå sitter jeg og jentene mine å nyter livet på brygga i Strømstad, med softis og Prince! :-) Jeg er allerede i gang med dagen andre 25 pakk! :-) Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Du får nyte det så lenge det varer ja.. Haha! :-D Nå sitter jeg og jentene mine å nyter livet på brygga i Strømstad, med softis og Prince! :-) Jeg er allerede i gang med dagen andre 25 pakk! :-) Haha, jeg føler meg nesten sunn her jeg sitter med snusen under leppa Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) ..The average fertility in his study was correlated at −0.86 with IQ for white women and −0.96 for black women. Vining argued that this indicated a drop in the genotypic average IQ of 1.6 points per generation for the white population, and 2.4 points per generation for the black population.. ..It's very clear that people with low IQs are the ones who choose to smoke. It's not just a matter of socioeconomic status - if they are poor or have less education.. #yolo Endret 31. mai 2014 av fenele 7 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 ..The average fertility in his study was correlated at −0.86 with IQ for white women and −0.96 for black women. Vining argued that this indicated a drop in the genotypic average IQ of 1.6 points per generation for the white population, and 2.4 points per generation for the black population.. ..It's very clear that people with low IQs are the ones who choose to smoke. It's not just a matter of socioeconomic status - if they are poor or have less education.. #yolo Også har man undersökelsene gjort ved universitetet i Köbehavn: Research shows that tobacco simply increases the brain's capacity for work - both the speed, endurance and concentration. The effect is also seen using nicotine gum and patches, but not nearly the same strength as smoking. The reason is that when nicotine is inhaled through the smoke, then it hits the brain quickly & efficiently - in seconds - and gives it a "kick". The effect lasts for 25-60 minutes. Det finnes ikke noen faktiske bevis som konkluderer med intelligens i hverken den ene aller andre retningen når det gjelder röyking. At röyking har negative effekter på helsen er det ikke noen tvil om. Men det blir for dumt når man hele tiden skal forsöke å kalle andre mennesker idioter pga valgene de har tatt. Når det er sagt, TS virker ikke helt ferdig utviklet. Röyking er ikke töft. 2 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Det er ikke tøft, men sykt godt! :-) Vi røyker jo ikke så mye til vanlig da... Men som et motsvar til verdens røykfrie dag, skal vi røyke så mye vi klarer i dag! :-P Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Så godt at du gjerne kunne røyke sigaretter uten nikotin? Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Så godt at du gjerne kunne røyke sigaretter uten nikotin? Det får man jo ikke no ut av! Må være skikkelige saker! Rød Prince, Blue Maser eller Rød3! Har prøvd Marlboro light noen ganger, og det er jo som å røyke fjelluft! :-P Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har prøvd Marlboro light noen ganger, og det er jo som å røyke fjelluft! :-P Ja, for fjelluft er jo ille for de stakkars lungene dine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå