TomTucker Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Noen som har erfaring med stop leak greier? Er til servopumpa. Lekker ca 1dråpe pr sek under trykk. Ingen lyder, å servo funker fint når jeg har olje på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvordan fungerer dette? Høres mye bedre ut å bare bytte ut den delen som har lekkasje. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Høres ut som en oppskrift på å tette servoen 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Bytt det som lekker, i det lange løp så lønner nok dette seg Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 I 2000 kjøpte jeg en bil med svetting/mindre lekkasje fra servopumpa. Fylte på en god skvett med tilsvarende guffe fra Omega og fylte opp oljenivået til max. Da broren min solgte denne bilen i 2008 var det enda ikke etterfylt mer olje. Dog skal sies at den lekkasjen var betydelig mindre enn din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå