Espen Jansen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Metro Redux endevender originalspillet, og leverer to stemningsfulle perler.SNIKTITT: Metro Redux Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Dette tror jeg er av interesse for min del, har ikke spillt igjennom det første spillet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har aldri spilt noen av spillene så dette skal lett skaffes på PS4! Lenke til kommentar
cc Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Dette virker lovende, likte godt 2033 og LL, besøker gjerne dem en gang til La meg tipse folket om Stalker også, savnet det i artikkelen. Det er iaf mye nærmere Metro-følelsen enn Crysis..Om du liker spill som Metro, Fallout 3 og Skyrim bør du sjekke ut Stalker-serien. S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl kom i 2007 men moddes fortsatt ganske aktivt. Antakelig fordi spillet er lett å modde og ikke minst fortsatt er unikt i hvilken stemning det klarer å gi spilleren. Singleplayer FPS-spill der du føler deg virkelig alene i en stor verden med eerie stemning. Det ble laget tre spill i Stalker-serien; Shadow of Chernobyl var første, så Clear Sky og tredje var Call of Pripyat. Du får dem på Steam.Nå i april 2014 kom en stor overhaling/mod til enern som fungerer standalone, last ned og spill gratis: ModDB Stalker Lost Alpha. Gir rundt 50 timer veldig ålreit spilletid. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Spilte vel litt over en time på Metro 2033 før jeg rett og slett gikk lei. Man har omtrent ingen frihet til å velge sin egen rute gjennom spillet, så Fallout serien er et mye bedre valg etter min mening. Ikke spilt Last Light, men regner med det er en direkte oppfølger til 2033.så jeg tror nok jeg styrer unna Redux. Super pen grafikk er ikke alt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Spillet hadde fett gameplay også, og en sykt herlig stemning om man holdt språket på russisk EDIT: Dette gjaldt LL altså, da jeg ikke har spillt det første. Endret 31. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Noose Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Spilte vel litt over en time på Metro 2033 før jeg rett og slett gikk lei. Man har omtrent ingen frihet til å velge sin egen rute gjennom spillet, så Fallout serien er et mye bedre valg etter min mening. Ikke spilt Last Light, men regner med det er en direkte oppfølger til 2033.så jeg tror nok jeg styrer unna Redux. Super pen grafikk er ikke alt. Enig, superpen grafikk er ikke alt. Er veldig viktig med fet story også. Så når 2033 og LL levere begge deler så er det veldig morro. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Spilte vel litt over en time på Metro 2033 før jeg rett og slett gikk lei. Man har omtrent ingen frihet til å velge sin egen rute gjennom spillet, så Fallout serien er et mye bedre valg etter min mening. Ikke spilt Last Light, men regner med det er en direkte oppfølger til 2033.så jeg tror nok jeg styrer unna Redux. Super pen grafikk er ikke alt. Enig, superpen grafikk er ikke alt. Er veldig viktig med fet story også. Så når 2033 og LL levere begge deler så er det veldig morro. Historien i 2033 klarte ikke å fenge meg helt, men folk er jo forskjellige noen liker mora og andre liker dattera. 1 Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Testet det og likte det ikke. Trodde det ville være litt som å spille fallout men for en skuffelse. Så kom snart fallout 4. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Spilte vel litt over en time på Metro 2033 før jeg rett og slett gikk lei. Man har omtrent ingen frihet til å velge sin egen rute gjennom spillet, så Fallout serien er et mye bedre valg etter min mening. Ikke spilt Last Light, men regner med det er en direkte oppfølger til 2033.så jeg tror nok jeg styrer unna Redux. Super pen grafikk er ikke alt. Har selv spilt 2033 og LL, kun fullført 2033 enda da. 2033 er et temmelig hardcore spill der du får liten hjelp, og frustrasjonen er stor til tider. Jeg skal love deg at du blir belønnet når du kommer til slutten, helt fantastisk. Last Light virker veldig noobifisert i forhold til hardcore 2033, alt er så mye lysere og det er rett og slett litt enklere å komme seg fremover. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Virker helt topp, har jo enda ikke spilt disse to spillene så da blir det og skaffe dette på PS4! Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ah sweet! Må si jeg gleder meg veldig. Har spilt begge disse, og virkelig elsket spillene! De er mørke, dype, delvis skumle og til og med utrolig kule! (I form av action) Attpåtil kommer den fantastiske grafikken!! Men en ting jeg ikke helt har skjønt. I Redux-pakken, vil de to spillene være "sammensveiset" til ett langt spill, eller er det liksom to forskjellige? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Blir nok to separate spill på en disk. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Ah sweet! Må si jeg gleder meg veldig. Har spilt begge disse, og virkelig elsket spillene! De er mørke, dype, delvis skumle og til og med utrolig kule! (I form av action) Attpåtil kommer den fantastiske grafikken!! Men en ting jeg ikke helt har skjønt. I Redux-pakken, vil de to spillene være "sammensveiset" til ett langt spill, eller er det liksom to forskjellige? Kjøper du den fysiske utgaven, som kommer til PS4 og Xbox One, vil de to spillene slås sammen på én disk. Kjøper du den nedlastbare utgaven, som kommer på begge konsoller og PC, kan du kjøpe spillene separat. PC-spillere skal visstnok også få halv pris på Redux-utgaven av et spill hvis de allerede har originalversjonen på Steam-kontoen sin. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Metro 2033 syntes jeg var ekstremt bra. Så bra faktisk at etter jeg hadde spilt igjennom det første gang på normal så kjøpte jeg den ranger DLC'en som uppet difficulty til hardcore og fjernet mesteparten av HUD'en. Har enda ikke fått somlet meg til å starte Last Light, men utifra videoer ser gameplayet veldig bra ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Håper disse kommer som gratis oppdateringer, eller i det minste billige DLC'er for de av oss som eier begge spillene på Steam allerede. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ah, se der ja. De som eier begge spillene fra før av får det "gledelige" tilbudet å betale 10 euro PER spill for å få denne lille visuelle oppgraderingen. Flott måte å gi langfingeren til fans som har støttet utvikleren i flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå