Gå til innhold

Snurringpiipshow på balkongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyelig "snurrings" på balkongen :D Her viser de manerer, og sitter pent på hver sin side av bordet, og nyter måltidet. Men ofte blir det krangling om maten, og småttingene ryker sammen så fjæra fyker. Fargerikt og morsomt bilde dette Roar, som man blir i godt humør av å se på. Snurringboksen bidrar også å sette humor til bildet :D

Hilsen

Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Roar !

Uansett forutsetninger , det ble to meget severdige bilder.

Har problemer med å velge favoritt så jeg går for uavgjort.

Har lurt på å lage et oppsett ved forplassen/fuglebadet da jeg kan fjernstyre kameraet med en app på mobilen og i kameraet.

Der kan bl.a lukker ,blender , ISO , hvitbalanse og fokuspunkt innstilles.

Problemet er bare at etter første bilde er tatt er fuglene fløyet og det kan ta tid før de kommer tilbake.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Roar !

Uansett forutsetninger , det ble to meget severdige bilder.

Har problemer med å velge favoritt så jeg går for uavgjort.

Har lurt på å lage et oppsett ved forplassen/fuglebadet da jeg kan fjernstyre kameraet med en app på mobilen og i kameraet.

Der kan bl.a lukker ,blender , ISO , hvitbalanse og fokuspunkt innstilles.

Problemet er bare at etter første bilde er tatt er fuglene fløyet og det kan ta tid før de kommer tilbake.

Vennlig hilsen

Alec

Ja, det er der du har problemet for jeg vet ikke hvor mange snurringboks bilder uten fugl det ble fordi de hadde stukket.

Løsningen er kanskje disse automatiske kameraene som settes ut i skogen og hvor man kan sjekke i ettertid om det har vært noen der.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...