Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Snurringpiipshow på balkongen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Du hadde jo noen momenter som ikke var på din side, dette med lyset og de små rakkerne som er opp og ned og frem og tilbake Men syns bildet ditt ble spennende med lyssetning etc. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Så flott motiv og her er det kult med ramme og tøff etterbehandling!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Fornøyelig "snurrings" på balkongen Her viser de manerer, og sitter pent på hver sin side av bordet, og nyter måltidet. Men ofte blir det krangling om maten, og småttingene ryker sammen så fjæra fyker. Fargerikt og morsomt bilde dette Roar, som man blir i godt humør av å se på. Snurringboksen bidrar også å sette humor til bildet Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Festlig motiv og et riktig bra bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei Roar ! Uansett forutsetninger , det ble to meget severdige bilder. Har problemer med å velge favoritt så jeg går for uavgjort. Har lurt på å lage et oppsett ved forplassen/fuglebadet da jeg kan fjernstyre kameraet med en app på mobilen og i kameraet. Der kan bl.a lukker ,blender , ISO , hvitbalanse og fokuspunkt innstilles. Problemet er bare at etter første bilde er tatt er fuglene fløyet og det kan ta tid før de kommer tilbake. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Et fyrverkeri av et fuglebilde, Roar! Dine (gjerne) stramme komposisjoner med friske farger kjenner jeg godt, så dette er bra! Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hei Roar ! Uansett forutsetninger , det ble to meget severdige bilder. Har problemer med å velge favoritt så jeg går for uavgjort. Har lurt på å lage et oppsett ved forplassen/fuglebadet da jeg kan fjernstyre kameraet med en app på mobilen og i kameraet. Der kan bl.a lukker ,blender , ISO , hvitbalanse og fokuspunkt innstilles. Problemet er bare at etter første bilde er tatt er fuglene fløyet og det kan ta tid før de kommer tilbake. Vennlig hilsen Alec Ja, det er der du har problemet for jeg vet ikke hvor mange snurringboks bilder uten fugl det ble fordi de hadde stukket. Løsningen er kanskje disse automatiske kameraene som settes ut i skogen og hvor man kan sjekke i ettertid om det har vært noen der. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg