Kurt Lekanger Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har Deutsche Telekom sagt for mye?Lanseringsdatoen for iPhone 6 kan være avslørt Lenke til kommentar
MacDJ Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Håper de kommer med noe gjennombrytende, da de siste iPhone utgavene har vært litt kjedelige etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Litt sånn som de fleste nye modeller av andre flaggskipp med andre ord. Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2..... Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2..... Størrelsen????? Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2..... Størrelsen????? http://bit.ly/U6u7aL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det er ikke mange Android topmodeller i iPhone størrelse for de som foretrekker det slik, Sony er begynt å tenke i riktig retning, og det skal de ha skryt for Men nå er det som sagt mer en hardware og specs som teller når det kommer til mobil preferanser hos den enkelte. Mange her inne ser kun ut til å låse seg rundt dette med spesifikasjoner, men glemme alt annet. Jeg er selvsagt for en IPhone modell med flere størrelser, de som sverger til 4" bør ikke glemmes av den grunn. Men en 4,5" og 5-5" bør gjøre iPhone aktuelt for svært mange vil jeg tro. Så lenge prisen ikke er helt idiot vel og merke. Endret 2. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg