Gjest member-296438 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Den stooore færga! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ja, den der var jeg om bord på fra Berge til Kirkenes og tilbake i 2006. Tatt av en fireåring så burde jeg velle holde kjeft. Starta ikke min fotokarriere før i en alder av 12 hvilket vil si nesten 55 år siden - mangler 2,5 mnd. Skulle jeg likevel hjelpe bestefar litt med komposisjonen her så ville jeg fjerna 2/3 himmel og klona vekk elementene i begge hjørner nede. Egentlig skulle det vel vært mer luft foran enn bak båten for å gi inntrykk av at den er på vei inn i bildet og ikke ut. Men slikt skal man vel ikke forvente at en 4 åring ser gjennom linsa så tidlig i læretia. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Takker for innspill på vegne av 4 åringen:-) Ville la det meste være slik det så ut fra en liten gutts øyne, men bestefar ville nok "jobba" lit mere med bildet/komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg