Gå til innhold

Webshopp og online betaling

Anbefalte innlegg

Hei skal utvikle en ny webshop for min butikk og vurderer en mulighet for kunder til å betale online via worldpay med VISA/Mastercard.

Lurer derfor på hvor mange av dere som er villig til å betale online - eller har noen sysnpunkter rundt dette.

Butikken selger og skal forøverig selge printer og laser rekvisita.

På forhånd takk for synspunkter:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Synest det er ok å betale med kort(VISA) og postoppkrav(d.v.s betaling for pakken når ein henter den på posten).

Hander som oftast på kjendte webshopper med godt rykte..Vist ikkje tar eg kontakt med webshoppen for å høre deiras seriøsitet eller spør folk med erfaringar fra webshoppen..

Lenke til kommentar

Helt greit å betale med kort, sparer noen kroner, men bruker det ikke før jeg er sikker på at sjappa er seriøs. Er nå ikke så farlig å bruke kort som de vil ha det til :smile:

Fordelen er jo at misbruk må dekkes av kortselskapene - så sant du ikke har signert på no...

Lenke til kommentar

Jeg ville også betalt med kort hvis det var mulig! Blir billigere + hvis du bestiller små ting som får plass i postkassa får du det 1-2 dager før! (ivertfall der jeg bor... de drøyer det ganske lenge før du får no postoppkrav i postkassa!)

Eneste plassen jeg ikke likte å betale med visa må vel være på http://www.partyticket.net! Tok kjempe lang tid før ordren ble oppdatert. Tg biletten min var 2 timer fra å bli kanselert før de registrete at jeg hadde betalt! grøss.

KID er også en fin betalings metode! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...