johanjr Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei skal utvikle en ny webshop for min butikk og vurderer en mulighet for kunder til å betale online via worldpay med VISA/Mastercard. Lurer derfor på hvor mange av dere som er villig til å betale online - eller har noen sysnpunkter rundt dette. Butikken selger og skal forøverig selge printer og laser rekvisita. På forhånd takk for synspunkter:) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Personlig ønsker jeg å betale med kort, for dermed å spare på portoutgiftene. skarsk Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei! Synest det er ok å betale med kort(VISA) og postoppkrav(d.v.s betaling for pakken når ein henter den på posten). Hander som oftast på kjendte webshopper med godt rykte..Vist ikkje tar eg kontakt med webshoppen for å høre deiras seriøsitet eller spør folk med erfaringar fra webshoppen.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Helt greit å betale med kort, sparer noen kroner, men bruker det ikke før jeg er sikker på at sjappa er seriøs. Er nå ikke så farlig å bruke kort som de vil ha det til :smile: Fordelen er jo at misbruk må dekkes av kortselskapene - så sant du ikke har signert på no... Lenke til kommentar
NeoX Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 går kortet sikkert på anarchy online så går det nok helt trygt på en vebshop, om man ikke møter på noen sleipe typer som trekker 100 spenn extra på hver kunde.... Lenke til kommentar
Newman Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg ville også betalt med kort hvis det var mulig! Blir billigere + hvis du bestiller små ting som får plass i postkassa får du det 1-2 dager før! (ivertfall der jeg bor... de drøyer det ganske lenge før du får no postoppkrav i postkassa!) Eneste plassen jeg ikke likte å betale med visa må vel være på http://www.partyticket.net! Tok kjempe lang tid før ordren ble oppdatert. Tg biletten min var 2 timer fra å bli kanselert før de registrete at jeg hadde betalt! grøss. KID er også en fin betalings metode! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå