Gå til innhold

Jeg står her litt jeg .....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Du har presentert en rekke praktfulle, stemningsfulle fugleportretter som utmerker seg ved uttrykk som vi forbinder med forundring, nysgjerrighet, oppgitthet og så videre, og dette bildet av en liten andunge føyer seg fint inn i rekken av uttrykksfulle portretter ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Du har presentert en rekke praktfulle, stemningsfulle fugleportretter som utmerker seg ved uttrykk som vi forbinder med forundring, nysgjerrighet, oppgitthet og så videre, og dette bildet av en liten andunge føyer seg fint inn i rekken av uttrykksfulle portretter ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Tusen takk Albert, for svært hyggelig tilbakemelding. Jeg ante ikke at fuglene hadde så mange forskjellige uttrykk, før jeg startet fotografering av disse. Fuglene var for meg før dette , ganske like. Etter timer bak kamera, åpnet det seg en helt ny "fugleverden". Fantastiske skapninger dukket fram, og hver eneste en med helt særegen personlighet. Her oppdager man samarbeid, kommunikasjon, følelser, forundring, nysgjerrighet og oppgitthet som du nevner. Forsøker å fange opp noe av dette i bildene mine. Det gleder meg, at du kanskje har lagt merke til det :D

Vennlig hilsen

Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...