Lisbeth Grendal Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg står her litt jeg ..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Skarpt og flott og fint lys på fuglen...liker fargene også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Den var søt et flott bilde med fint lys og fine farger. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Skarpt og flott og fint lys på fuglen...liker fargene også! Hilsen Tove Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Tove Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Den var søt et flott bilde med fint lys og fine farger. Tusen takk Kai Petter, for hyggelig tilbakemelding Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Ser man det - ute og utforsker den store verden som kan være full av farer - særlig måker for slike små. God skarphet i godt lys henter ut detaljene. Perfekt plassering i flata. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Ser man det - ute og utforsker den store verden som kan være full av farer - særlig måker for slike små. God skarphet i godt lys henter ut detaljene. Perfekt plassering i flata. Roar Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Roar Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei, Lisbeth. Du har presentert en rekke praktfulle, stemningsfulle fugleportretter som utmerker seg ved uttrykk som vi forbinder med forundring, nysgjerrighet, oppgitthet og så videre, og dette bildet av en liten andunge føyer seg fint inn i rekken av uttrykksfulle portretter ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Et flott bilde av en søt, kul, type LIsbeth God helg ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hei, Lisbeth. Du har presentert en rekke praktfulle, stemningsfulle fugleportretter som utmerker seg ved uttrykk som vi forbinder med forundring, nysgjerrighet, oppgitthet og så videre, og dette bildet av en liten andunge føyer seg fint inn i rekken av uttrykksfulle portretter ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert, for svært hyggelig tilbakemelding. Jeg ante ikke at fuglene hadde så mange forskjellige uttrykk, før jeg startet fotografering av disse. Fuglene var for meg før dette , ganske like. Etter timer bak kamera, åpnet det seg en helt ny "fugleverden". Fantastiske skapninger dukket fram, og hver eneste en med helt særegen personlighet. Her oppdager man samarbeid, kommunikasjon, følelser, forundring, nysgjerrighet og oppgitthet som du nevner. Forsøker å fange opp noe av dette i bildene mine. Det gleder meg, at du kanskje har lagt merke til det Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Et flott bilde av en søt, kul, type LIsbeth God helg ! Hilsen Leif Takk igjen Leif, for hyggelig tilbakemelding God helg til deg også Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Dette er fint , skarpt fint lys og en fin farge . Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Dette er fint , skarpt fint lys og en fin farge . Tusen takk Lasse, for hyggelig tilbakemelding Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg