Nukleosid Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg begynner å bli litt lei av å ha problemer med Netflix. Jeg har en Panasonic smart-tv med Netflix app innebygget. Jeg må prøve å logge inn i Netflix alt fra 1-10 ganger før jeg faktisk kommer inn i Netflix. Det fungerer imidlertid fullstendig stabilt når jeg først har logget inn, men det kan altså ta lang tid før jeg får logget inn (30-60 sek. pr. innloggingsforsøk). Dette gadd jeg ikke, så jeg kjøpte en Apple TV til blant annet dette bruket. Her logger jeg inn uten problemer, hver eneste gang. Men videoen stopper opp hele tiden, enten ved at den begynner å bufre uendelig, eller at det uten forvarsel dukker opp en beskjed om problemer med lasting av innholdet. TV'en og Apple-TV'en står halvannen meter fra den trådløse routeren og har vidt forskjellige symptomer. Jeg har også en PC som står 5-6 meter unna med en vegg imellom, og den fungerer helt fint med Netflix. Så hva er problemet? Jeg har forsøkt å resette og oppdatere Apple-TV'en. Og Panasonic TV'en har også nyeste oppdatering. Er det virkelig så vanskelig å lage apps til Netflix som faktisk fungerer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Jeg bruket Netflix på PC, PS3, Android-telefon, Android-tablet og Chromecast, og jeg har ikke hatt noe problemer. Edit; og Wii. Endret 31. mai 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå