BenSin Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 kanskje liiiiitt flere smileys da BenSiN Ironi, lille venn. Ironi. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis du har tatt røntgenbilder, og du har dør med vindu kan du jo alltids teipe/lime fast røntgenbildet Se det maltrakterte lemmet ditt bli lyst opp av dine eventuelle katoder. Røntgen bildene var digitale, så fikk ikke se dem selv engang Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror at om du spør fint så kan du få dem med legen. Bare å legge ut om planene dine. Skader hvertfall ikke å prøve Lenke til kommentar
Genex[X_Lab] Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan lage hull i toppen av toweret (gjorde det får nå ikke plass til CD-rom) til en 80*80 vifte. hvis du ikke vil lag hull så kan du rydde litt i toweret. eller så kan du lage en vifterstyrer Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har skjært ut toppen jeg, 32x13 men er ikje vindu der engang da kabinettet mitt er ganske stygt Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 er det så veldig viktig for dere hva jeg skriver da "n00bs" ! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 er det så veldig viktig for dere hva jeg skriver da "n00bs" ! Er det så viktig å få høy postcount? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 er det så veldig viktig for dere hva jeg skriver da "n00bs" ! Er det så viktig å få høy postcount? Heh.. virker mere som meg at det er du som er ute etter stor post-count, du skal altid kverulere med andre om post-counten Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 er det så veldig viktig for dere hva jeg skriver da "n00bs" ! Er det så viktig å få høy postcount? Heh.. virker mere som meg at det er du som er ute etter stor post-count, du skal altid kverulere med andre om post-counten Nei, jeg elsker bare å krangle. Har ikke peiling på hvor mange innlegg jeg har. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 [Off-topic]Bensin: Du har 437... 8) [/Off-toic] Du kan jo kanskje begynne med å sette inn vindu i toppen? :wink: Men ellers har jeg ikke noen særlige ideer... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du har tatt røntgenbilder, og du har dør med vindu kan du jo alltids teipe/lime fast røntgenbildet Se det maltrakterte lemmet ditt bli lyst opp av dine eventuelle katoder. Støtter dette forslaget. Også må du modde resten av PC'n til sjukehus stil. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Blir det stort morsommere her nå, tror jeg at jeg kommer til å gjøre i buksen min. " " [/][/] osv. Syns du kommentarene her er morsomme :-? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 haha bare for at jeg sa EN ting ..kommer det folk med over 10 poster for å KRITISERE hva jeg skrev...og det var faktisk akuraat det jeg ville også...(å se hva dere sa)..og hadde jeg rett eller ikke!..lol. PS: dere er SINNSVAKE kverulanter 8) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 postcounten er her fremdeles den :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå