CaNaBiS Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Heizann! offa. brakk foten i går.. Ikje mye å gjøre på nå som jeg ikje kan kjøre... Noe tips til mod's jeg kan gjøre på kabinettet nå som jeg er cp? :o Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 gipsmodd? hadde sikkert blitt tøft Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 om du har føtter på kabbinettet kan du jo gipse en og ha gipsen på så klenge du har din på ellers kan du jo lage en øl kjøler.. de er ganske kule Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hum si det du ! Hvorfor skriver du sånne innlegg? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hum si det du ! Hvorfor skriver du sånne innlegg? for å øke postcounten seff Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hum si det du ! Hvorfor skriver du sånne innlegg? for å øke postcounten seff Og poenget med det er? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 at folk skal bli J*VELIG sure på grunn av at folk spammer Nå som du canabis har blitt gimpsmann, kan du jo lage en gips mod Hva med å kjøpe noe gips og lage noe stiligt?Eller du kan kjøpe 500 lysdioder og skrive AMD på sidedøren Hvordan brakk du foten? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hva med dioder i gipsen? strøm fra batteri? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hum si det du ! Hvorfor skriver du sånne innlegg? for å øke postcounten seff Post counten er fjernet da..iallefall på ok.no delen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hum si det du ! Hvorfor skriver du sånne innlegg? for å øke postcounten seff Post counten er fjernet da..iallefall på ok.no delen Post-counten er ikke fjernet. Du kan fortsatt se den på profil-siden. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 at folk skal bli J*VELIG sure på grunn av at folk spammer Hva mener du med dette? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 at folk skal bli J*VELIG sure på grunn av at folk spammer quote] Hva mener du med dette? <barnslig> Dette maa du forklare! </barnslig> Men serr-ioest, du kan jo lage en bong-mod da - hvis det er der interessen ligger, cannabis. Har faktisk ikke sett en bong-mod foer, hadde vaert artig... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva mener du med dette? Hvis du hadde lest posten oppfor min så hadde du kansje skjønt det :wink: Kan du "DrDoogie" vennligst forklare meg hva en bong-mod er? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hater også visse former av S P A M ! 8) men,,,,,, kremt,, den største grunnen til at jeg er på denne forumsiden er 1 jeg intereserer meg for tema_et 8) 2 humor - mange gode vitser ,komentarer ("SPAMer") o s v . LOZER :o Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Heizann! offa. brakk foten i går.. Ikje mye å gjøre på nå som jeg ikje kan kjøre... Noe tips til mod's jeg kan gjøre på kabinettet nå som jeg er cp? :o Du kan jo 'støpe' et kabinett i gips Med litt planlegging så kan du lage dét fete kabinettet. Det jo sterkt også. Du kan også spraylakkere det i en metallic lakk eller noe sånt etterpå. Bare fantasien som setter grenser... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan du "DrDoogie" vennligst forklare meg hva en bong-mod er? Det er naar du lager hele marskina om til en gigantisk hasjpipe. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Blir det stort morsommere her nå, tror jeg at jeg kommer til å gjøre i buksen min. " " [/][/] osv. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 kanskje liiiiitt flere smileys da BenSiN Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du har tatt røntgenbilder, og du har dør med vindu kan du jo alltids teipe/lime fast røntgenbildet Se det maltrakterte lemmet ditt bli lyst opp av dine eventuelle katoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå