hentur Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har et problem med å kopiere en cd (CD-copy) på en maskin. Bruker Sony brenner og WinOnCd program. Brenne på vanlig måte går greit. Hele programmet (PC'en) henger seg ved track 10 (på flere CD-er), og jeg skjønner ikke noe Noen som har noe tips om hva som er galt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har du prøvd Clone-CD eller Blindwrite? Lenke til kommentar
hentur Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, men det virka for en stund tilbake... Rart at det bare skal kutte ut slik. Har forresten reinstallert både brenner og program...... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Prøv å lag et image av CDen for så å brenne det ut igjen på CD. Clone CD passer perfekt til dette! Lenke til kommentar
hentur Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har et problem med å kopiere en cd (CD-copy) på en maskin. Bruker Sony brenner og WinOnCd program. Brenne på vanlig måte går greit. Hele programmet (PC'en) henger seg ved track 10 (på flere CD-er), og jeg skjønner ikke noe Noen som har noe tips om hva som er galt? På forhånd takk. Har akkurat samme problemet som beskrevet ovenfor Noen som har peiling på hva det kan være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå