Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Gråmåke ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei Albert. Virker som du har bladd litt videre i fugleboka, :-) men det spiller liten rolle når du behersker alle fugletyper. Flott blikk på modellen, og som vanlig god skarphet. Hvis jeg skal være veldig pirkete burde du vassa ut og flyttet den grasstusta oppe til venstre.:-) Konklusjon: veldig bra. Mvh Johnny Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Hei Albert. Virker som du har bladd litt videre i fugleboka, :-) men det spiller liten rolle når du behersker alle fugletyper. Flott blikk på modellen, og som vanlig god skarphet. Hvis jeg skal være veldig pirkete burde du vassa ut og flyttet den grasstusta oppe til venstre.:-) Konklusjon: veldig bra. Mvh Johnny Hei, JohSpe. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Bildet er tatt i Gamlebyen, Fredrikstad, og "grasstusta" er en del av vollen rundt vollgravene. Jeg vurderte å klone den vekk, men lot det være Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Flott bilde av den måken Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Flott bilde av den måken Albert. Hei, Kai Petter Johansen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei Albert ! Vakkert bilde av måke i flukt. Skarpt og med fine farger.. En annen god egenskap måken besitter er å være nærmest altetende. Den er en av naturens renovatører og uten den hadde det ikke sett så bra ut. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Hei Albert ! Vakkert bilde av måke i flukt. Skarpt og med fine farger.. En annen god egenskap måken besitter er å være nærmest altetende. Den er en av naturens renovatører og uten den hadde det ikke sett så bra ut. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Du har helt rett, Alec, - måkene er effektive renholdsarbeidere, og har så absolutt sin nyttefunksjon i naturen Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Å ei måke fra deg Albert første gang jeg har sett. så flott et fluktbilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Å ei måke fra deg Albert første gang jeg har sett. så flott et fluktbilde!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 ett flott bilde av gråmåka i flukt Albert. Personlig syns jeg det er bra du ikke klonet bort gresstufsa. Syns noen ganger at man kloner vekk for mye på bilder og da forsvinner jo endel av ektheten med bildeformidlinga. Men det kan selvfølgelig ha noe med at jeg ikke kan kloning så godt selv da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Måker er ikke lettere å fange i flukt enn andre fugler og her ser vi et godt resultat med gode detaljer. Fotomessig er jo måka en ålreit art selv om det jo som Odd Børrezen framholdt hele tiden skriker "ska ha, ska ha ska ha". Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei Albert Jeg tror dette må være det fineste bilde av måke i flukt jeg har sett. Du har noe eget solid over bildene dine Albert, og det har etter hvert blitt lett å kjenne bildene dine igjen. Det er en fryd å se på de, og man kan ikke gjøre annet, enn å ta av seg hatten Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Måker er ikke lettere å fange i flukt enn andre fugler og her ser vi et godt resultat med gode detaljer. Fotomessig er jo måka en ålreit art selv om det jo som Odd Børrezen framholdt hele tiden skriker "ska ha, ska ha ska ha". Roar Hei, Roar Kneppen. Tusen takk for hyggelig kommentar, - måker er i utpreget grad opportunister, og det gjør dem "frekke og innpåslitne" i våre øyne, - men de er "vellykkede" arter, og har tilpasset seg en rekke miljøer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hei Albert Jeg tror dette må være det fineste bilde av måke i flukt jeg har sett. Du har noe eget solid over bildene dine Albert, og det har etter hvert blitt lett å kjenne bildene dine igjen. Det er en fryd å se på de, og man kan ikke gjøre annet, enn å ta av seg hatten Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar, - fugler har blitt et fascinerende fotofelt for meg, og jeg ender sannsynligvis opp med kronisk kink i nakken ... ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 ett flott bilde av gråmåka i flukt Albert. Personlig syns jeg det er bra du ikke klonet bort gresstufsa. Syns noen ganger at man kloner vekk for mye på bilder og da forsvinner jo endel av ektheten med bildeformidlinga. Men det kan selvfølgelig ha noe med at jeg ikke kan kloning så godt selv da Hei, Knut S. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Jeg er prinsipielt enig med deg når det gjelder kloning, og forsøker å unngå å endre / fjerne detaljer som "hører til" i bildet. Reflekser, "ghosting" o.l. er greit å klone vekk, og for eksempel kvister som ser ut til å stikke opp av hoder m. m. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg