Øystein.F. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Nintendo lanserer adapter før Super Smash Bros.Wii U får støtte for GameCube-kontrolleren Lenke til kommentar
Baini Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har stor tro på at Mario Kart 8 kommer til å få støtte for dette. Forøvrig så forsvant GameCube støtten når den nyere modellen av Wiien kom. I tillegg har er "Favoritt is Smash Bros.-miljøet" ikke helt rett. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Godt å høre! Er ganske fornøyd med Pro kontrolleren, men den er litt dyr å ha flere av. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har stor tro på at Mario Kart 8 kommer til å få støtte for dette. Forøvrig så forsvant GameCube støtten når den nyere modellen av Wiien kom. I tillegg har er "Favoritt is Smash Bros.-miljøet" ikke helt rett. Kanskje ikke, men den er iallefall meg og mine kompisers favoritt. Vi spilte aldri med wiimoten og ser for meg at det ikke blir noe pro-kontroller eller wiipad på det neste spillet heller. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 I tillegg har er "Favoritt is Smash Bros.-miljøet" ikke helt rett. Tja, jeg tror jeg kan telle på fingrene alle ganger jeg har sett Smash Bros-spillere som ikke bruker Gamecube-kontrollere på stream. Jeg så heller ingen som brukte et alternativ da jeg var på Smash Bros-turnering i vår. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Aiaiai, om disse kan brukes til Mario Kart 8, er jeg stygt redd for at jeg må kjøpe meg Wii U! Spiller fortsatt Mario Kart DoubleDash på GameCuben innimellom. Det er få ting som slår en helaften med Mario Kart 4-player og alkohol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå