Leif Olsson Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Makrellterne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei, Leif Olsson. Ternene er svært elegante, men skriker fælt, - verre enn måkene, synes jeg. Posituren til terna på bildet er flott, og en rekke detaljer i fjærdrakten er godt synlig, - et "rent" og severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Hei, Albert Andersson Takk for hyggelig kommentar Skriker fælt, ja, men er skikkelige elegante flygere God helg ! Hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
magnarp_ Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 hei Leif Albert ! nydelig bilde av terna, flott positur ! mvh magnar. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Flott bilde av den fuglen Leif. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Hei, og takk for hyggelige kommentarer Magnar og Kai Petter Leif Albert? God helg ! Hilsen Leif A....Sigvard Lenke til kommentar
magnarp_ Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 sorry ble det feil, ja ja kjært barn har mange navn som det heter. mvh magnar. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 sorry ble det feil, ja ja kjært barn har mange navn som det heter. mvh magnar. Kjært barn Takk for den rettelsen...... ....Magnar..... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Stilig bilde for et blinkskudd!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Stilig bilde for et blinkskudd!! Hilsen Tove Hei og takk for hyggelig kommentar Tove :-) Natta! Hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 De to første versjonene er jo skarphets- og detaljmessig en fryd for øyet. At jeg i begge disse versjoner ville fjerna litt luft til venstre og lagt til til høyre får da være en sak for seg. Det samme gjelder dobbeltportrettet i V3 der de blir noe midtstilt mens jeg ville hatt minst luft bak og mest foran for å gi inntrykk av at de er på vei inn i bildet selv om de tilsynelatende sitter helt stille. Men til fotografens fordel må jo også her sies at skarpheten som bringer fram farger og detaljer neppe kan gjøres bedre. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 De to første versjonene er jo skarphets- og detaljmessig en fryd for øyet. At jeg i begge disse versjoner ville fjerna litt luft til venstre og lagt til til høyre får da være en sak for seg. Det samme gjelder dobbeltportrettet i V3 der de blir noe midtstilt mens jeg ville hatt minst luft bak og mest foran for å gi inntrykk av at de er på vei inn i bildet selv om de tilsynelatende sitter helt stille. Men til fotografens fordel må jo også her sies at skarpheten som bringer fram farger og detaljer neppe kan gjøres bedre. Roar Hei og takk for konstruktiv kritikk Roar. Nå på tur igjen til vakre Bleiksmarka nert Andenes :-) God helg! Hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg