Hidden Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Høres lovende ut... Takler det mange forskjellige fil-formater? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei! Har holdt med til winzip fra den første versjonen.. Fornøyd med programmet.. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har gått over til WinRAR jeg. Det duger mer en Winzip, sselv om det var litt hardt å venne seg til det.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Bruker WinAce jeg, leser både .rar of .zip pluss .ace noen flere som meg!? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 jeg bruker både WinAce og WinRar så bruker jeg commpressed folder i WInXP for Zip filer. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Winzip er det beste å bruke, men det suger jo maximalt at det ikke er støtte for .arj .rar og slikt dritt, for det blir visst bare mer og mer populert. hvorfor kan ikke bare alle bruke .zip?? Det er jo ikke særlig forskjell. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 16:57, GeeZuZz skrev:hvorfor kan ikke bare alle bruke .zip?? Det er jo ikke særlig forskjell. WinZip ligger langt bak WinRar fordi Rar pakker bedre og har Recovery Record (kjekt å ha i tilfelle det er feil på en fil). Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Bruker også WinAce. Støtter et mangfold av filtyper (noe en kan trenge når en laster ned warez, noe jeg selv selvfølgelig ikke gjør :wink:) gir det også + for brukervennligheten. Lenke til kommentar
vorspiel Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Er det ingen som bruker Windows Commander? Filbehandling skal ikke være enkelt i Microsofts øyne, så jeg bruker Windows Commander. Den har kommet i versjon 5.0. http://www.ghisler.com Når du innstallerer angir du hvor du har pakkeverktøyene dine (arj.exe, rar.exe osv) og så gjør den jobben uten at du må forlate filbehandleren. Alt i ett. Programmet sitt det! mvh Arne Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har WindowsCommander5, og også WinAce. Har brukt ZipMagic (flere versjoner), WinZip (fra 6.0 til 8.0), WinRar (ymse), WinAce, PKUNZIP, ARJ osv... WinAce er og blir min favoritt. Enkelt og genialt, og jeg foretrekker *.ace framfor *.rar-ting... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 WINZIP for N00b'ene WINRAR for de erfarne MultiUnzip for nedlasterene. Men for nerden et eneste et, WINACE, inne på pc'en hvor alle filene ligger. Et program skal pakke dem, og et program skal extracte dem. Et program kryptere dem, og et program dele dem opp. inne på pc'en hvor nerden rår. ------------------------------------ Winace er jo bare best. funker til alle kjente komprimeringstyper untatt .uha som jeg vet om. Du kan jo ikke dele filer opp i f. eks WINZIP. satt å leste Ringenes Herre her om dagen. PS! jeg mener ingen disrespekt mot dem som bruker WINZIP... [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-02-19 10:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå