Smooshball Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei,Virker som fremre høgre caliper henger på bilen min...Er det noen som vet om et "Rimelig" verksted i Stavanger område der en kan få en bremsetest og få fikset/ byttet caliperen for en passelig pris? Og hvilken prisklasse dette kan komme til å bli.Regner med en caliper + eventuelt klosser på begge sider? Perfekt timing for en student. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jekk opp og kjenn på hjulet? Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Dårligt formulert av meg.Jeg vet at caliperen henger. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Legg ut på mittanbud.no. Anbefales 1 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Har du ti tommeltotter? Er ikke du bare fantastisk? Er ikke alle som har mekket like på bil som deg, og som har tilgang til alt av verktøy. 2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg har mekket minimalt på biler, men jeg har tatt av en kaliper en gang og ble overrasket over hvor enkelt det var. Det er sikkert (en av) glideren(e) som er treg på den kaliperen som er treg på din bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå