Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg har prøvd med både skjermen og en projektor, men ingenting skjer. Skjermen sier "No signal detected". Ellers lyser pcen og viftene går. Kan det Være noe galt med skjermkortet? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvordan kabel bruker du? Står den i hk eller gpu? Hordan hw har du? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Til skjermen er det en va kabel med dvi overførings ting. Så går det også en hdmi til en forsterker som er koblet til projektoren. Kablene er koblet til GPU Endret 30. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er dette en ny PC, eller har problemet oppstått nylig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Er ganske sikker på at dette er skjermkortet mitt http://www.sapphiretech.com/presentation/product/product_index.aspx?pid=293&lid=1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Er dette en ny PC, eller har problemet oppstått nylig? Pcen bygde jeg for ~3 år siden og problemer et oppsto nylig. Det har skjedd før men da har det virket igjen senere uten at jeg har gjort noe Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Går det ann å få en oversikt over resterende av hardware? Er ute etter hovedkort og prosessor iallfall. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Går det ann å få en oversikt over resterende av hardware? Er ute etter hovedkort og prosessor iallfall.Her er alle delene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Hovedkortet blinker rødt, kan dette Være relevant ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hovedkortet blinker rødt, kan dette Være relevant ? Ja det er jo klart. Har du forsøkt alle utgangene på skjermkortet? Har du forsøkt å bruke den integrerte grafikken du har i hovedkort/prosessor? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Har prøvd alle utgangene Hvordan bruker man den integrerte grafikken? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ser for meg ut som du har støtte for grafikk i den prosessoren med det hovedkortet. Du har en DVI utgang og en VGA utgang på HK. Hvilken LED er det som lyser på hovedkortet ditt? Har du rengjort maskinvaren din innvendig på disse 3 årene? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Tok bilde så du kan se hvor det lyser fra . Har aldri rengjort maskinen så der skal jeg prøve Like ved lyset står det dram led Har prøvd å koble til hovedkortets inngang men ingenting skjer. Endret 30. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Ta ut en av rambrikkene så du bare har 1 i. Test så denne brikken på alle 4 spor (se om det funker da). Hvis ikke, tester du den andre brikken i alle 4 spor. (Slå selvsagt av maskinen når du flytter brikken, og pass på at du lader deg selv ut ved å ta i kabinettet f.eks). Bare for å sjekke om du har feil på en minnebrikke. Vil også poengtere rengjøring av maskinvaren din (isopropanol). Støv kan kortslutte mye rart. Endret 30. mai 2014 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvis ikke det hjelper kan du skru ut skjermkortet og gå over på integrert grafikk. (Mulig du må resette BIOS da). 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Skal prøves! Tar rengjøringen først, tenke å bruke luft på boks, hvordan får man brukt isopropanol i pcen? Takk for hjelpen forresten! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Luft på boks er ok. Litt mye vann i det da, og dårlig trykk .. kompressor er bedre Jeg bruker våtservietter innsatt med isopropanol til det meste av rengjøring av maskinvare. Tar fett og fordamper fort. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Litt rengjøring var alt som skulle til :D Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå