Gå til innhold

*SPOILERE* Kan Breaking Bad komme tilbake med ny sesong?

Anbefalte innlegg

Spoilers, så klart. Som vi alle vet døde Walter White i siste episode av Breaking Bad, så serien fikk en naturlig avslutning... eller gjorde han nå det? Det har vært kjent lenge at både han og Aaron Paul kan dukke opp i Better Call Saul, men det er så vidt jeg vet en prequel.

Men kan vi få mer "ekte" Breaking Bad? Ja, det er faktisk en mulighet. Bryan Cranston selv har sagt han gjerne vil ha Walter White tilbake, og strengt tatt fikk vi aldri bekreftet at han døde på slutten. "Vi så ingen likposer, og ingen sa... du vet." Med andre ord kan Breaking Bad faktisk få enda en sesong. I teorien, i alle fall, Men vil folk ha det?

http://www.ign.com/articles/2014/05/30/bryan-cranston-open-to-more-breaking-bad

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre er det pengene som rår. Om de tror de kan tjene penger på en ny sesong er det godt mulig serien kommer tilbake. Normale folk vet avslutningen var nesten perfekt, men det er nok mange idioter som mer enn gjerne vil ha mer, uansett hva det koster. Se på Friends, for eksempel. Det var en knallbra serie i starten, men minst tre, fire sesonger for lang. De burde ha sluttet mens de var på topp, men fordi folk fortsatte å se, fortsatte de å lage serien lenge etter at den var blitt gørrkjedelig.

Lenke til kommentar

Se på Friends, for eksempel. Det var en knallbra serie i starten, men minst tre, fire sesonger for lang. De burde ha sluttet mens de var på topp, men fordi folk fortsatte å se, fortsatte de å lage serien lenge etter at den var blitt gørrkjedelig.

1126.gif

Jeg ser ikke bort i fra at det kan bli mer Breaking Bad. Folk er glade i å melke kua osv. Men jeg håper da virkelig ikke det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil si det er 0% sjanse for at det kommer en ny sesong.

Tja, fans vil ha den tilbake, og Bryan Cranston vil gjerne tilbake som Walter White. Det vil være rimelig lett-tjente penger.

*snip*

Før du gjør det pinlig for deg kan du jo spørre deg selv hvorfor Friends fikk så mange sesonger. At du ikke liker den betyr ikke at ingen andre gjør det. Den er faktisk regnet som en av de beste sitcom-ene noensinne. Selv den dag i dag er det mange som ser på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At antall sesonger og mengder folk som er fans ikke har noe å si.

Sånn bortsett fra det er Friends flaut dårlig. Helt der nede med How I Met Your Mother, Big Bang Theory og Hotel Cæsar. Aids.

Endret av Jack Burton
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, ikke FAEN! Serien ble så bra avsluttet, og det er ingen grunn til å forsette det. At de lager en spin-off slik som Better call Saul er bare bra, men jeg tviler på at det kommer til å bli noe lignende Breaking bad. Det kommer mest sannsynlig til å bli komedie.

Lenke til kommentar

Kan jo hende at de hopper inn i Better call Saul - historisk - FØR breaking bad.

Det er mer eller mindre bekreftet at Jesse vil dukke opp der, i alle fall. Mer usikker på Walter, siden han ikke kjente Saul før BB. Men det er jo mulig med en cameo der de ikke kjenner hverandre, så klart.

Nei, ikke FAEN! Serien ble så bra avsluttet, og det er ingen grunn til å forsette det. At de lager en spin-off slik som Better call Saul er bare bra, men jeg tviler på at det kommer til å bli noe lignende Breaking bad. Det kommer mest sannsynlig til å bli komedie.

Mener de sa det blir en drama-komedie, men skal ikke si noe sikkert. Jeg er skeptisk til mer BB, men forhåndsdømmer det heller ikke opp eller ned. Sier bare at det er pengene som styrer. Om de tror de vil tjene på det kommer BB tilbake med ny sesong.

Btw Farscape fikk en rimelig bra avslutning med Peacekeeper Wars mini-serien, men den vil likevel få en ny sesong. Så hvorfor ikke BB? I verste fall kan de jo lage en ny spin-off med Walter Jr, og ha regelmessige flashbacks med Walter Sr. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...