skarsk Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ønsker anbefaling av WiFi-extender med n- eller ac-standard. Lett å sette opp. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Anbefaler mye heller noen meter kabel og et tilgangspunkt (AP). 1 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Takk for svar, men jeg burde ha uttrykt meg mer presis... Det gjelder min leilighet i Tyrkia hvor jeg er nå. De som har montert nettverket har plassert antenner slik at langt fra alle har glede av det. Jeg benytter en forsterkerantenne for i det hele tatt å kunne bruke internett innendørs. Derfor må jeg innstallere en extender/repeater ute på balkongen for å få tilstrekkelig signal inne i leiligheten. Har søkt på prisjakt.no, men blir bare forvirret av mengden av repeatere. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har denne på hytta og den funker greit til sitt bruk. Står ca. 30m unna ruteren og plukker opp 40% av signalet. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Takker for svar Fish. Den kan jeg plukke opp på Elkjøp når jeg komme hjem. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Har kjøpt den og den er prøvd er hjemme og den funker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå