Bykatt Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 28. EuroPride Parade 2014Canon EOS M med EF 40mm - ISO 100, f/2.8, 1/2000s. Flott parade, masse folk. Noen mer iøynefallende enn andre... 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 29. Andres bykattCanon EOS M med EF 40mm - ISO 1000, f/2.8, 1/60s. Noen venner av meg har skaffet seg en liten pus... Er hun ikke søt? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fin vennekattepus, men din egen som inspiserte kofferten var enda bedre. Katter liker ikke at du reiser bort fra dem, det har jeg også erfart. Skikkelig rosa typer fra EuroPride-paraden. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Fin vennekattepus, men din egen som inspiserte kofferten var enda bedre. Katter liker ikke at du reiser bort fra dem, det har jeg også erfart. Skikkelig rosa typer fra EuroPride-paraden. Takk! Myrsnipa synes jo egne er penest, men man er jo ikke helt nøytral... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 30. Utidig paparazzi-virksomhetCanon EOS M med EF-M 22mm - ISO 500, f/2.8, 1/30s.Det påstås altså stadig her i huset blant bykattene at jeg bedriver utidig paparazzi-virkomhet. Selv om modellene i sitt storsinn i blant poserer pent, om enn noe overbærende. Og da var vi ved veis ende i juni. Som alltid når foto-utfordrings-fester går mot sin slutt, er jeg glad for å være ferdig for nå. Samtidig så har det gått nesten like greit å fullføre juni-festen med et bilde hver dag, som det var med april-festen. Liker fortsatt godt Canon EOS M-en min, og tror den er nøkkelen til at jeg synes det er gøy å ta bilder for tiden. Liten og snerten å ta med, enkel og "ufarlig" å bruke, og høy bildekvalitet. Men jeg har hatt et par anledninger der autofokusen har vært vel litt treg, f.eks. parade-fotograferingen, så jeg venter i spenning på en ny modell... Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Synes parade-bildet fra 28. ble flott! Stemningen, draktene, fargene og såpeboblene gjør bildet spesielt. Skarpt og fint også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Morsomt fra EoroPride paraden (går ut ifra draktene var rosa, at det ikke er noe feil med WB) - og to veldig søte katte-bilder. Takker deg for festen, en trofast Junifest-deltager har du vært denne gangen også - veldig hyggelig med dere gengangerne..... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fin fest, likte også de to siste kattebildene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Henger meg på de andre her, flott bilde av 3 rosa gutter Kattunger ER jo bare utrolig søte, og det fikk du vist. Generelt, fin fest som fikk vist mange aspekter med bylivet. Meget godt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Synes parade-bildet fra 28. ble flott! Stemningen, draktene, fargene og såpeboblene gjør bildet spesielt. Skarpt og fint også. Takk, takk. Morsomt at du nevner det med skarpt bilde. Ca 80% av bildene ble rimelige uskarpe. Slet litt med autofokusen til dette formålet. Morsomt fra EoroPride paraden (går ut ifra draktene var rosa, at det ikke er noe feil med WB) - og to veldig søte katte-bilder. Takker deg for festen, en trofast Junifest-deltager har du vært denne gangen også - veldig hyggelig med dere gengangerne..... Takk, det samme! Fin fest, likte også de to siste kattebildene. Takk! Henger meg på de andre her, flott bilde av 3 rosa gutter Kattunger ER jo bare utrolig søte, og det fikk du vist. Generelt, fin fest som fikk vist mange aspekter med bylivet. Meget godt Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå