Gå til innhold

Junifest 2014 - Bykatt - Byliv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte jeg godt bykatt, pelsen ser så myk og fin ut, og fokuset sitter fint på hodet. Det virker dog litt undereksponert, men det er pirk.

Takk, pus har veldig myk og fin pels!

Stilig bilde fra City :) og dagens bilde ble også artig. Nettbrettet som er dyrisk morsomt å bruke liksom ;)

Hun spilte faktisk "Game for Cats", men orket ikke jage kulene, så da endret hun teknikk...

Den koser seg ja - er vel bra opplært Apple cat det der..... :yes:

Katteleke god som noe.

Dette kan sikkert brukes i eplereklame: så enkelt at selv pus behersker det. Herlig.

God å ligge på er den også... ;)

Lenke til kommentar

24. Barn av regnbuen

IMG_1580-S.jpg

Canon EOS M med EF-M 22mm - ISO 100, f/5, 1/250s.

I bakgården vår leker livsglade barn i alle regnbuens farger fredelig med hverandre. I dag sto bl.a. paradis-hopping på programmet. Jeg visste ikke at barna nå til dags fortsatt drev med slikt...

Jeg har forøvrig med hensikt tatt bildet på avstand, samt duset ut ansiktet til barnet som har ansiktet vendt mot meg slik at hun ikke kan identifiseres. Dette er mitt første forsøk på slikt, så tips meg gjerne om dette kan gjøres penere på noe vis!

Lenke til kommentar

Hmm.... dagens bilde så kjent ut... Ligger (lå) det en dagligvarebutikk rett overfor det du tok bildet (mot venstre?) Ligner mistenkelig på et sted jeg var og jobbet for mange år siden (stillas oppe på taket).

Bildet viser i alle fall en flott stemning og barnlig glede. :)

Lenke til kommentar

Hmm.... dagens bilde så kjent ut... Ligger (lå) det en dagligvarebutikk rett overfor det du tok bildet (mot venstre?) Ligner mistenkelig på et sted jeg var og jobbet for mange år siden (stillas oppe på taket).

Bildet viser i alle fall en flott stemning og barnlig glede. :)

Takk. Det er ingen dagligvarebutikk til venstre, men så kan jo ting ha skjedd i det siste. Blokken er ganske ny.

Fint fanget lekeplass, med "stemning og glede" som aspirant sier..... :yes:

Takk!

To fine bilder her av normalt byliv med sommerlig stemning.

Takk, takk!

Fremdeles fine byskildringer, favorittene blant de siste er det fra Oslo City, artig motiv, og katten som sjekker litt elektronikk ;)

Takk!

Lenke til kommentar

26. EuroPride

IMG_1593-S.jpg

Canon EOS M med EF-M 22mm - ISO 100, f/4.5, 1/40s.

Det er EuroPride-uke i Oslo. Og trikkene kjører med regnbueflagg. Jeg synes det er noe sjarmerende, ja, nesten rørende, ved at trauste Oslo sporveier viser støtten sin på denne måten.

Her foreviget på for høy lukkertid, så trikken ble litt fuzzy. Men flagget vaier pent og fargerikt. :)

Lenke til kommentar

Morsom 25. Face to Face der ja.....Interessant situasjons-bilde :yes:

Takk. Og bra tittel på bildet. :)

Tydelig kommunikasjon i nr. 25. Thumbs up for Oslo Sporveier, her i Hellas tror jeg det ville være utenkelig at en offentlig instans ville gjøre noe lignende.

Nei, jeg hørte på nyhetene rett etter at jeg hadde lagt ut bildet at dette er noe kontroversielt i visse kretser.

Face to face ble bra. Meget fint fanget situasjon og godt valg av dybdeskarphet.

Takk! Jeg angret først på at jeg ikke la fokus på pus, men siden pus har ryggen til, er det egentlig mest riktig å få ansiktsuttrykket til h*nd tydelig.

Lenke til kommentar

(Du fikk vel med deg NRK programmet om Kattens hemmelige liv som gikk i går, hvis ikke ligger det på nett et par-tre dager)

Nei, det har jeg gått glipp av. Får prøve å få sett det i løpet av helgen! :) Takk for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...