Gå til innhold

Junifest 2014 - Bykatt - Byliv

Anbefalte innlegg

Her var det kommet mye interessant - likte spesilet 7. Cafe Cinema....

Takk!

Kan ikke du lage smørgåstårta til henne i stedet, da? :p

Jo... men de har begynt å bli ganske oppgitte på telefonen til giftsentralen når de ser mitt nummer... :whistle:

OK - da er du unnskyldt... :D

Enig med Randi A. Cafe Cinema ble bra. Fin komposisjon og fint eksponert.

Takk, takk.

Moderne observanter er et nydelig bilde! Er ikke sikker på hvor moderne jeg er, men der var det mye interessant å observere! Godt skutt :thumbs:

Takk - jeg ble faktisk veldig opptatt av å se på observatørene i stedet for å nyte de arkelogiske funnene...

Lure veldig på hvor Cafe Cinema befinner seg, enig i at det var et bra bilde, men jeg likte enda bedre 'Moderne observanter', fint fanget.

Takk! Cafe Cinema er i Mitte, Berlin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg synes det ser ut som musikanten er vel vant med å multitaske på høyt nivå. Og for å være ærlig er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde klarte å bevare konsentrasjonen om en dame fra 1978 kom bort og snakket med meg :p

Jeg likte bildet og historien det forteller godt :)

Lenke til kommentar

Musikantene så ikke så helkonsentrerte ut, men det ble visst penger i kassa. Fint bybilde ,dette også.

Jeg har en viss følelse at pengene er lagt der av musikanten selv, for å inspirere givergleden! :)

Tja, jeg synes det ser ut som musikanten er vel vant med å multitaske på høyt nivå. Og for å være ærlig er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde klarte å bevare konsentrasjonen om en dame fra 1978 kom bort og snakket med meg :p

Jeg likte bildet og historien det forteller godt :)

Takk! Når jeg leser kommentaren din, tenker jeg at hele bildet en eneste stor tidsreise. Bortsett fra myntene... ;)

Lenke til kommentar

12. Nabobikkja

IMG_1413-S.jpg

Canon EOS M med EF-M 22mm - ISO 100, f/4, 1/200s.

I byen ligger hundene i bånd på plattinger omgitt av busker for å skjerme for innsyn. Hundene kikker nysgjerrig på forbipasserende naboer med kamera fra sitt lille sommerparadis.

Jeg skulle gjerne ha flyttet en kvist her (den foran hunden), men det hadde vært for drøyt. Som en ekte byboer, kjenner jeg jo ikke naboene mine...

Lenke til kommentar

Det var jo ikke den verste hundegården jeg har sett, er enig at det ser ut som en elghund, og at den koser seg. Den ser absolutt ut til å følge med på hva du driver med, og tenker sikkert: hva er det for noe dumt den dama driver med?

Lenke til kommentar

Ser ut som en pen velstelt hund. Skulle jeg gjettet ville jeg sagt en elghund. Fint bilde. :)

Tror det er en elghund, ja - veldig fredelig og søt.

Det var jo ikke den verste hundegården jeg har sett, er enig at det ser ut som en elghund, og at den koser seg. Den ser absolutt ut til å følge med på hva du driver med, og tenker sikkert: hva er det for noe dumt den dama driver med?

Hehe - ja! Jeg lurer i grunnen selv, der jeg sniker meg rundt og tar bilder av ukjente mennesker og dyr... ;)

Lenke til kommentar

Deilig sommerbilde, det er ikke hvert år vi har slikt et sommervær, flott å se at folk benytter seg av det

Ja - det er bare å nyte det mens det varer!

Fint fanget både hund, og byfest - stemning i begge bildene :yes:

Takk og takk!

Fin stemning i det siste. :)

Takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

14. Larvik filippinsk dansegruppe

IMG_1442-S.jpg

Canon EOS M med EF 40mm - ISO 100, f/4.5, 1/500s.

Ut for å prøve et nyinnkjøpt objektiv, EF 40mm. Kler M-en, selv med adapter.

Fanget Larvik filippinsk dansegruppe opptreden foran Nationaltheateret. Tror de feiret nasjonaldagen sin, sånn første helgedag etter 12. juni (som jeg googlet meg frem til). Så da er det den andre nasjonaldagen jeg feirer denne junifesten!

Gratulerer på etterskudd, Filippinene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...