regardless Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 heihei. var ikke sikker på hvor jeg skulle skrive dette hen så tar det her har en pc fra 2009 som nå begynner å bli på kanten til å spille på. spørsmålet er om jeg skal bytte ut det som er for gammelt og sette in nytt så det blir bedere å spille de nye spilla på. eller skjøpe en splitter ny data ? prsien blir jo nesten det samme... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 For å svare på dette spørsmålet må vi vite spec's på alle komponenter du har. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 kjøpe deler eller ferdigsydd? derrsom det er dette du spør om så tenker jeg at det handler litt om interesse også. Ta et gitt budsjett for maskinen og se hvordan du kan få maks ytelse ut av hver krone. Hvis du ikke har interesse/gidder : kjøpe ferdig maskin hvor alt passer Hvis du ikke har interesse/gidder, men kan mekkes sjøl : kjøpe ferdig oppgraderingspakke på innmat Hvis du faktisk gidder har interesse : Da setter du deg ned å gjør litt research på gode oppsett til ditt budsjett. Problemet med det siste er jo egentlig at det alltid blir dyrere enn det du har tenkt deg Iallefall så er det slik for meg, fordi det finnes alltid et LITT dyrere og bedre alternativ. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvis man har en cpu av nyere dato så gjør det utrolig mye for ytelsen og bytte skjermkort, men det er bittelitt avhengig av hvilke spill man spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå