Weisen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Halla Jeg lasta ned watch dogs på forhånd fra steam, og da fikk jeg ikke snarvei til spillet på ''fremsida'' til pc'en. Så det prøvde jeg å gjør noe med. Så jeg fant ''appen'' du bare kan dobbelklikke på også starter spillet. Men når jeg prøvde og starte det fra den appen(og fra uplay og steam) Så kommer det frem att jeg mangler ett program (kjørbart program). Det skjedde etter at jeg la appen på fremsida. Så jeg må laste ned spillet på nytt for og fikse det, mitt spørsmål er hvor finner jeg savefilen? siden jeg har kommet langt og vil ikke starte på nytt... Endret 30. mai 2014 av Weisen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg vet ikke om jeg forstår deg rett, men for meg virker det som om du rett og slett har flyttet *.exe-filen fra der den skulle ligge (steamapps-mappen?) og dratt den til skrivebordet? Isåfall er det ikke værre enn å legge den tilbake der du fant den, høyreklikke på den og velge 'Lag snarvei' for deretter å flytte snarveien til skrivebordet. Savefilen din vil du mest sannsynlig finne i Dokumenter-mappen din. Beklager at jeg ikke kan være mer spesifikk, men jeg har ikke Watch Dogs. Håper dette hjelper deg litt på vei. Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 tusen takk for svar ganske sikker på det var det jeg gjorde ja Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Noen som har watch dogs som vet hvor .exe filen skal ligge? du finner det evt. ut med og søke ''watch_dogs'' i ''denne pcen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Legg den i Watch_Dogs/bin mappa. Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk til begge det funker nå igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå