Zettabyte Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg har nå tatt steget inn i hifi verden og har bestemt meg for å kjøpe et par ordntlige høytalere med godt med "trøkk" i, Jeg har sett litt på cerwin vega XLS-215 hos venner og disse var det godt med trøkk i. budsjettet mitt er 20 000,- og rommet er 2x4m Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er det trykk og volum du er ute etter, eller lydkvalitet? Kva skal dei brukast til? På eit så lite rom treng du strengt tatt ikkje PA-høgttalarar for å få nok lyd. Lenke til kommentar
Zettabyte Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Lydtrykk og bass. Jeg har sett litt på VE-15F og C375BEE Vil jeg trenge en ekstra sub med disse? som XLS-12/15s Endret 30. mai 2014 av Zettabyte Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Når du først skal ta i, prøv noen eksemplarer av denne viftebaserte subwooferern. Her snakker vi ikke å knuse vinduer men setningsskade på huset. Også fint for de som liker blod ut av ørene. Trommehinner er jo uansett oppskrytt. http://www.cnet.com/news/worlds-most-amazing-subwoofer-has-no-woofer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå