Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt flaueste opplevelse som jeg husker per i dag må være for 10 år siden da jeg endelig hadde investert i nytt skjermkort til PCn som skulle ruste opp kassa før HL2 kom ut.

Fikk opp feilmelding inne i windowsen at skjermkortet ikke fikk nokk tilførsel av strøm. Både jeg og storebror mente det var en god ide å gå inn i BIOS og bynne å endre voltstyrke for å se hvor mye den trengte. Var det første kortet jeg hadde hvor kontaktene på hovedkortet ikke var nokk, men trengte også en egen strømkontakt.

Har foresten GTX 780 i dag som bruker 3 strømkontakter. Oppgraderte fra samme type skjermkort som jostein har.
Kjører Wolfenstein helt smooth og likte også spillet veldig godt. Det at du har muligheten til å gå guns blazing eller snike gjennom var noe som vant stort hos meg. Gir mye større gjenspillbarhetsverdi.
Var også imponert av sekvensen hvor du henter kaffe. Er vant til at flytende væsker er mer stivere / unaturlig når de er å se i spill.

Gleder meg til å se at slike små detaljer blir mere å mere vanlige.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Var også imponert av sekvensen hvor du henter kaffe. Er vant til at flytende væsker er mer stivere / unaturlig når de er å se i spill.

Gleder meg til å se at slike små detaljer blir mere å mere vanlige.

Jepp det var en kul sekvens! Det så ut som ekte kaffe! Det var en liten detalj men sånt kan bety mye for innlevelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...