Zeus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg ser det er så mange på forumet som ikke liker flash? Hva er grunnen til dette? jeg synes Flash er helt genialt, der har jo ingen begrensninger.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Flash er vel bare genialt om designere klarer å utrette noe innuativt, noe nyskapende, noe uten om det vanlige.. ikke bare enkle ting som ellers kunne vært gjort ved hjelp av javascript eller dhtml. www.2advanced.com www.neostream.com Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Problemet er at veldig mange lar seg lokke av mulighetene til dynamikk, og ender opp med sider som ikke er brukervenlige. Man skal ikke ha en masse elementer som ikke har med selve budskapet å gjøre, og selv da skal disse elementene stå stille. Dette er den vanligste tabben man gjør med flash Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 men jeg for min del har veldi sjelden noe spesielt budskap, jeg har bare lyst til å lage en side som rett og slett ser tøff ut.. da gjerne med masse animasjoner of effekter (innenfor rimelighetens grenser) å da er Flash perfekt til mitt formål. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Problemet er at veldig mange lar seg lokke av mulighetene til dynamikk, og ender opp med sider som ikke er brukervenlige. Masse folk går i den fella der, lager sider som det er vanskelig og finne fram i. Sånne sider går rett i glemmeboka hos meg.. Ofte er det enkleste det beste (Inspirert av Rema 1000 reklamene) Men flash kan faktisk funke hvis du kombinerer det med html. F.eks, lag menyen i flash.. Enkelte ganger vil dette se svært bra ut. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har ikke noe i mot flash men animerte gif! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Flash er vel bare genialt om designere klarer å utrette noe innuativt, noe nyskapende, noe uten om det vanlige.. ikke bare enkle ting som ellers kunne vært gjort ved hjelp av javascript eller dhtml. www.2advanced.com www.neostream.com Eller denne: digger den siden: http://www.mjau-mjau.com/classic.html spes sansen for sticky-buttons. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Noen som vet om noen GODE Flash Tutors? Takker DanielP Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet om noen GODE Flash Tutors? Flashkit.com er stappfull av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå