Gå til innhold

Closed ear hodetelefoner til musikk og PS4


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Budsjett: 500-1500

Størelse: Klokker som dekker hele øret.

Type: Lukkede

Bruksområde: 50% spill, 50% musikk

Tillegsinfo: Vil gjerne at det skal være med en pitteliten diskret mikrofon som jeg kan bruke når jeg spiller online med PS4.

Hvilket lydbilde liker/ønsker du? -

Evt kilde: Playstation 4, Macbook Air, iPhone og iPad.

 

Skulle gjerne hatt meg et closed ear headset til musikk og gaming. Vil gjerne ha et som har en liten mikrofon (ikke sånn stor på siden av headsettet, fordi jeg ikke bruker mic så mye).

 

Har kikket endel på AKG K551, den koster ca 1770, noe som for så vidt er greit dersom kvaliteten er god. Har det kommet noen oppdatert versjon av denne, eller har dere andre alternativer til meg? :)

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hodetelefon er alltid et kompromiss. Det gjelder å finne den du kan gå på kompromiss med. Hvis du har mulighet til å teste dem opp mot hverandre er det nok enklere å velge. Tror i alle fall du blir mindre sliten av K551 og at den vil fungere bedre hvis du bruker den mye, men som du sier er det en del som ikke liker bassen i dem. Kanskje utvide søket ditt til flere alternativer. Kanskje Sennheiser Momentum kunne være et alternativ ?

 

http://www.siba.no/product/16717879/sennheiser-momentum-black?gclid=CjgKEAjw2KCcBRCQ_6mztcunhEgSJABPxOF1ziPu-OLtI20J3BGQrbJouQsw5D5CAgbr8Te9Lg-e2vD_BwE

Lenke til kommentar

Alright! Har nok ikke mulighet til å teste på forhånd dessverre. Jeg har ikke så veldig god peiling på lyd, jeg bruker nå ørepluggene som fulgte med iPhone... :)

 

Sennheiser Momentum er litt i overkant dyre, pluss jeg har ganske store øre, og slik jeg forstår det har Sennheiser Momentum litt små klokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...