Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli mindre usikker sosialt

Anbefalte innlegg

Ingen kan gi deg svar på hvem du er. Og du kan ikke '' finne'' deg selv heller. Det handler vel om å skape seg selv, og ved erfaringer og valg du gjør, så kjenner du deg bedre kanskje ved voksenalder. Husk at man forandrer seg hele tiden, både i tankemåten og utseende, så man får vel gjøre det beste ut av det.

jeg husker ihvertfall at jeg som ung tenåring var veldig usikker og sjenert, og skammet meg. men nå som 19 åring tar jeg meg selv ikke så høytidelig, aksepterer at jeg har noen dårlige dager og at jeg ikke er alene om å ha negative følelser eller gråte, ikke så redd for å feile eller dumme meg ut, og verdsetter det jeg har istedet for å ønske at alt var annderledes.

følte bare for å få sagt det :p

:wee:

Problemet mitt er vel at jeg pga. psykisk sykdom har levd et ganske sært liv ganske lenge... tror egentlig ikke jeg har rukket å bli voksen, selv om jeg er mye eldre enn deg.

Så jeg har en god del "dårlige vaner" innebygd i livet mitt. Tenker helt generelt her, ikke bare vaner som med å sitte oppe lenge om natten, men ting som hvordan jeg håndterer vanskeligheter på.

Det er på dette området jeg trenger å bli flinkere. :)

Anonymous poster hash: a6b9d...aa8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...