Tmz Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Heisann Jeg er nettopp ferdig med fagskole innen elkraft og skal for første gang i mitt liv søke på en ordentlig jobb. Har kun søkt butikkjobber og diverse sommerjobber tidligere. Jeg har søkt litt på finn.no men finner ikke så veldig mange jobber under søkeordet fagskole. Noen tips til andre sider, eventuelt hva slags søkeord jeg burde bruke? Har kun erfaring som elektrikker innen industri, så hva er egentlig realistisk at jeg kan få av jobber? Endret 29. mai 2014 av Tmz Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei!I min bedrift, som er et serviceselskap til olje og gass industrien blir fagskoleingeniørene hovedsaklig feltingeniører til å begynne med. Men hvis man har noen år erfaring fra industrien er man ofte like kvalifisert til ingeniørstillingene som de som har bachelorgrad uten erfaring. Ikke vær redd for å søke på stillinger som etterlyser bachelor. Tross alt så er det værste du kan få et nei Lykke til med søkingen!-Fagskolestudenten, dats Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Jeg gikk TIP / mekatronikk på fagskolen i Kristiansand, fullførte i 2012 har siden da jobbet som produktingeniør kontrollsystem for Aker Solutions. Stillingsannonsen de hadde ute var for en med bachelor. Så det er ikke umulig å få jobber de skriver at de søker folk med bachelor, når man har gått fagskolen. Endret 31. mai 2014 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå