MindTooth Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei alle sammen Jeg har et nytt kabinett som trenger en liten plastisk operasjon. Derfor lurer jeg på om dere har et par gode ideer..?? Hadde tenkt meg noen litt mindre bråkete vifter, enn de som fulgte med. Kanskje en viftestyring med skikklig High-Tec utseende. Ellers bare kom med ideer er dere snille..... På forhånd takk... :-) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...p=5800&toc=5880 jeg bruker en sunbeam rheobus selv Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det var ikke meningen å skrive casemod. Mente bare att jeg trengte hjelp til å fikse "kabinettet" Vær så snill å hjelp meg.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...p=5800&toc=5880 jeg bruker en sunbeam rheobus selv Takk for hjelpen....!!!! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skaff deg en dremel hvis du ikke har, så skjere litt her og littegrann der, kanskje den litt der også. Til slutt får du en merkelig figur som du legger lexan eller plexi bak. Så kan du også gå litt løs med sprayboksen, hvis du tør. Så lakke lit her og der, dette kan også bli bra bare du ikkje har en stor klatt der med lakk og en annen plass med så lite lakk at det er "styggt". Hiv inn et par katoder, eller andre lys og leds.... Resten av oppskriften kan andre finne på Lenke til kommentar
Genex[X_Lab] Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Fargene på toweret er viktig, helst ikke mer en to. en lett og enkel mod er å lage viftehull i toweret(ønsker meg dremel) Klistremerker er også en av disse små modene du kan gjøre. husk og farge dekslene på CD-rommene, det er så stygt når de skiller seg ut!!!! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 sitter på et sølvfarget skyhawk kabinett her selv... vil modde det litt jeg også, har bare et lite problem, det er ferdigmoddet!! vil gjere ha det LITT annerledes... FORSLAG??? HAR 2 sunbeam 30cm blå katoder... et annet problem: lite med penger her i gården for tiden... vil derfor vite litt mer om BILLIG modding.... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 lag en "vippedør" til den ene siden i kabinettet ditt da! trykk inn de "skyve" tingene på døra og sett på hengsler og vips så har du en "vippedør" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå