Gå til innhold

Tilrettelegge for at mail mottas på et presist tidspunkt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal melde på et arrangement og for at utvelgelsesprosessen skal gå raskere enn et lotteri med over 150 deltakere har de valgt enn annen tilnærming.

Trekningen går som følger: Det er ca 150 deltakere hvorav ca 45 blir valgt ut. Påmeldingen skjer ved at man sender en mail med et vedlagt excel-ark med personalia og en oppgitt emnetittel. De ca 45 første som sender mail først etter kl. 14 på den gitte dagen blir valgt ut. Det er ikke lov å sende før tiden og sendetidspunkt er synlig for mottaker. Det vil mao være gunstig å sende på slaget 14 om ikke ett sekund før (basert på litt testing). Jeg har komprimert excel-filen så mye som mulig (8,86kB), og benytter samme epost-leverandør som mottaker (gmail)

Spørsmålet mitt er derfor om det er andre ting som kan gjøres for å sende sjansene mer i min favør, subsidiært om et spesielt verktøy kan benyttes.

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Ser lovende ut! Men spørsmålet blir evt om det vil lønne seg og evt gjøre det manuelt hvis det å sende ett sekund før gjør at kommer innafor og samtidig litt før de andre.

Igjen takk for raskt svar, tenkte ikke på søke med akkurat de ordene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...