--Pr3DaToR-- Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Har ett stort problem med min DEFA 800 alarm, grunnet fjernkontrollen er i ustand og nå får jeg ikke lenger start på bilen da startsperren trør til.. Er det mulig og bare klippe hovedenheten og starte? Har liten interesse for å anskaffe meg ny fjernkontroll da jeg er drittlei problemene dette medfører. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Da må du finne sentralen å koble/klippe av den hvit/grønne og den rød/sorte ledningen på kontakt P3 på sentralen. Ta da de endene som kommer fra tenningsbryteren og koble disse sammen. Legger ved link til koblingsskjemaet også. Lykke til 1 Lenke til kommentar
--Pr3DaToR-- Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Da må du finne sentralen å koble/klippe av den hvit/grønne og den rød/sorte ledningen på kontakt P3 på sentralen. Ta da de endene som kommer fra tenningsbryteren og koble disse sammen. Legger ved link til koblingsskjemaet også. Lykke til Okey mange takk Skal gi det ett forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå