Gå til innhold

Røyke inne uten at noen merker det


Anbefalte innlegg

 

i bil er det ikke vanskelig å fjerne.. autoglym refreshner ordner det..

Det der tror jeg ingenting på. I en vanlig røker-leilighet med malte vegger kan man male over med tre strøk og enda så lukter det røyk. Hvordan skal man da klare å få lukta ut av interiøret i en bil, som består av stoff i tak, gulv og seter, og stopping i seter?

 

nei du trur vel ikke på det du.. test det ut da vel! isteden for å si ting ikke funker.

aldri hørt om og vaske bilen inni du? har borti mange jævlig biler med lukt, og alltid fått dem til og lukte roser!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

... alltid fått dem til og lukte roser!

 

Med "frisk luft"-spray?

Det kommer bare i tillegg til sneip-stanken. Når roseduften forsvinner, sitter røykelukta igjen.

 

Husk også at røyking skader luktesansen.

Du tror kanskje at du har vasket bort røyklukta fordi du ikke kjenner den selv, men det kan hende at andre kjenner det.

 

Respektér at huseier ikke godtar røyk inne.

Den bruktbilen jeg kjøpte av en røyker luktet i årevis, selv om den ble grundig rengjort.

Lenke til kommentar

Du tror kanskje at du har vasket bort røyklukta fordi du ikke kjenner den selv, men det kan hende at andre kjenner det.

 

Den bruktbilen jeg kjøpte av en røyker luktet i årevis, selv om den ble grundig rengjort.

Hehe, satt inni en bil som var gjennomrøyka i x antall år. Da jeg satt på hadde den ikke vært røyka i på nærmere 10 år!! Jeg kjente fortsatt stanken av den sure sneipelukta som satt igjen i hele inventaret. Lå en slags "Wunderbaum" lukt oppå det hele men det var helt klart hva som hadde skadet denne bilen.
Lenke til kommentar

Hei. Mora mi er borte fra nå i dag, til søndag. Så lurte jeg på om jeg kunne ha røyka inne uten at hun hadde funnet ut av det på søndag. Hun røyker ikke lenger og er veldig sensitiv på lukt. Men kan jeg da røyke på f.eks soverommet hvis jeg har vindu fullt opp, lukket dør, og f.eks eddik i en skål?

 

Noen forslag, og bør vi ta sjansen? :p

Ja, ta sjansen. Hun merker garantert ingen ting.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

 

Ikke røyk innendørs de siste 2-3 dagene før foreldrene dine kommer hjem, og luft godt. Har selv gjort dette mange ganger, og ingen luktet det i ettertid. I min ungdom var jeg heller alene hjemme enn å bli med foreldrene mine på kjedelige sydenturer. Da satt jeg å røyket inne i 2-3 uker, og lukten forsvant etter et par dager med konstant gjennomtrekk.

Selv for en forelder som reager veldig på røyklukt? Skal bare røyke i natt, og så drar jeg i morra kveld.

 

Er du virkelig så fette lat at du ikke kan gå ut å røyke? Ungdommer nå til dag altså :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...