Gå til innhold

Røyke inne uten at noen merker det

Anbefalte innlegg

Hei. Mora mi er borte fra nå i dag, til søndag. Så lurte jeg på om jeg kunne ha røyka inne uten at hun hadde funnet ut av det på søndag. Hun røyker ikke lenger og er veldig sensitiv på lukt. Men kan jeg da røyke på f.eks soverommet hvis jeg har vindu fullt opp, lukket dør, og f.eks eddik i en skål?

Noen forslag, og bør vi ta sjansen? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm. Har selv vokst opp i et hjem hvor stefattern har røyket og en mor som hater røyk lukt. Og hun lunkter det lang vei + man ser det på vinduene sier hun. Tror det er ganske vanskelig. Men noe god lukt, som overdriver røykelukten kanskje.

Lenke til kommentar

Uhm. Har selv vokst opp i et hjem hvor stefattern har røyket og en mor som hater røyk lukt. Og hun lunkter det lang vei + man ser det på vinduene sier hun. Tror det er ganske vanskelig. Men noe god lukt, som overdriver røykelukten kanskje.

skal selv reise bort til dama i morra, så blir bare i natt/morra tidlig.

Dette er da rullings og ikke ferdig. Setter kanskje mer lukt?

Lenke til kommentar

skal selv reise bort til dama i morra, så blir bare i natt/morra tidlig.

Dette er da rullings og ikke ferdig. Setter kanskje mer lukt?

Rullings eller ikke. Begge lukter like mye.

Endret av sicios
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Stopp latskapen og gå ut! Du har sikkert ikke vondt av litt frisk luft uansett når du røyker, dessuten kan du jo nyte det flottet været vi har i disse dager!

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Det er brennende blader fra tobakksplanten.

Det stinker.

Gå ut når du skal røyke. Det er sommer, så du slipper å stå ute i snøstormen. Hva klager du på?

klager ikke på noen ting. Kan fint gå ut som du sier, men du ga ikke svar på det jeg spurte om :)
Lenke til kommentar

Ikke røyk innendørs de siste 2-3 dagene før foreldrene dine kommer hjem, og luft godt. Har selv gjort dette mange ganger, og ingen luktet det i ettertid. I min ungdom var jeg heller alene hjemme enn å bli med foreldrene mine på kjedelige sydenturer. Da satt jeg å røyket inne i 2-3 uker, og lukten forsvant etter et par dager med konstant gjennomtrekk.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ikke røyk innendørs de siste 2-3 dagene før foreldrene dine kommer hjem, og luft godt. Har selv gjort dette mange ganger, og ingen luktet det i ettertid. I min ungdom var jeg heller alene hjemme enn å bli med foreldrene mine på kjedelige sydenturer. Da satt jeg å røyket inne i 2-3 uker, og lukten forsvant etter et par dager med konstant gjennomtrekk.

Selv for en forelder som reager veldig på røyklukt? Skal bare røyke i natt, og så drar jeg i morra kveld.
Lenke til kommentar

Selv for en forelder som reager veldig på røyklukt? Skal bare røyke i natt, og så drar jeg i morra kveld.

Jeg vil påstå at min mor reagerer veldig på røyklukt. Hun merket heller ingenting.

Trur nok det skal gå bra for din del. Eneste jeg reagerer på er at du drar i morgen kveld, og dermed sikkert må holde vinduene lukket etter dette.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at min mor reagerer veldig på røyklukt. Hun merket heller ingenting.

Trur nok det skal gå bra for din del. Eneste jeg reagerer på er at du drar i morgen kveld, og dermed sikkert må holde vinduene lukket etter dette.

Daså. Vel, jeg kan fint ha vinduet oppe på rommet mitt nesten fullt selv om jeg ikke er her. Kan også ha et annet stort vindu i et annet rom stå oppe da dette har en tendens til å gå opp av seg selv pga dårlige fester.
Lenke til kommentar

i bil er det ikke vanskelig å fjerne.. autoglym refreshner ordner det..

Det der tror jeg ingenting på. I en vanlig røker-leilighet med malte vegger kan man male over med tre strøk og enda så lukter det røyk. Hvordan skal man da klare å få lukta ut av interiøret i en bil, som består av stoff i tak, gulv og seter, og stopping i seter?
Lenke til kommentar

Om du lener deg ut av vinduet mens du røyker så setter hvertfall ikke røyken seg fast i rommet. Problemet er derimot at røyklukta setter seg fast i håret og klærne dine. Så lenge du unngår personlig kontakt de neste timene etter en sigg så er det jo greit. Men ikke undervurder hvor mye det lukter av en sigg. Noe av det meste latterlige jeg har sett er når folk skal "lure" andre til å tro at de ikke røyker. De står der med tyggisen sin som lukter mint lang vei men samtidig så innser de ikke at det lukter sur sneip av hele kroppen deres samtidig...

Lenke til kommentar

Det der tror jeg ingenting på. I en vanlig røker-leilighet med malte vegger kan man male over med tre strøk og enda så lukter det røyk. Hvordan skal man da klare å få lukta ut av interiøret i en bil, som består av stoff i tak, gulv og seter, og stopping i seter?

Jepp, har vært i innrøkte hotellrom som ikke har vært røyka i på flere år men de stinker likefullt av gamle sneiper. Man kan pøse på med airfresher med det kommer jo bare i tillegg til røykelukta.

Lenke til kommentar

Om din mor ikke vil at du skal røyke i huset skal du vise respekt for dette. Du må tenke på at røyking i et hjem går ikke bare utover din egen helse. Det er ditt mors hus og da er det hennes regler som teller så lenge du bor der :yes: .

Endret av sicios
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...